Missä on roskapostinsuodatin systeemi verkon omilla sivuilla

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei Soneran väki,

Kysyn uudistuneesta sähköpostista joka on nyt verkon puolella, missä siellä saa säädettyä suodatin asetuksia jne?, kuten ennenkin sai tarvittaessa asiakas säätää tarvittavat meiliosoiteet menemään vaikka toiseen postiin jne.Eli missä on ne roskapostisuodatin asetukset nyt?

T: Tuomas Ukkonen.

5 kommenttia

Suodatinasetukset webmailissa ovat 'Asetukset' -välilehdellä kuten aiemminkin. Vanhasta webmailista asetussivu poikkeaa sen verran, että kun aiemmin kaikki asetukset olivat samalla sivulla, on ne nyt jaoteltu kolmeen kategoriaan; Yleiset, posti ja osoitekirja. Suodatinasetus löytyy 'Posti' -sivulta.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Se oli vielä tyhjä. Sillä sivulla ei ollut mitään.
Testasin itse palvelua Omien sivujen kautta ja minulla webmail-sivut toimivat kylllä normaalisti. Itse testasin palvelua Mozilla Firefoxin uusimmalla versiolla. Jos käytössäsi on jokin eri selain, kannattaa testata webmailia joko Firefoxilla tai sitten Internet Explorerilla ja varmistaa, että käytössäsi on uusin versio selaimesta.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
onko käytössäsi ( Mozilla Firefox versio 3.6.3) versio?.
Saattaa itselläni olla vanhempi, päivitän sen ensitilassa.Kun saan varmistuksen versiosta.
Kun yleensä käytän turvallisuus-syistä molempia Mozilla Firefox ja IE8 versiota.

T: Tuomas Ukkonen.
Itse asiassa käytössäni onkin versio 3.5.10, mutta uusimmilla versioilla pitäisi palvelun toimia. Mozillan 3.6 -selaimesta uusin versio on tällä hetkellä 3.6.4.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa