Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hanski_90_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Missä viipyy lasku?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi!
Minun laajakaistayhteyteni avattiin marraskuun aikoihin jos oikein muistan, enkä ole saanut mitään laskua s-postiini vieläkään. Koska se mahtaa olla tulossa ja kuinka usein se tulee ?
En haluaisi mitään könttäsummia alkaa makseleen.
Laajakaistayhteyteni on tarjous eli Sonera Laajakaista ADSL8M-liittymä 20ekk/12kk.

Kiitoksia!
6 vastausta
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei hanski_90!

Laskutamme laajakaistasta kuukauden välein, mutta luultavasti ensimmäinen laskusi tulee jälkikäteislaskutuksestamme johtuen vasta tammikuussa. Lisäisitkö asiakasnumerosi profiilisi tietoihin, niin voimme vielä tarkistaa asian, jos haluat.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
hanski_90_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
En löydä asiakasnumeroani mistään. Onko se katsottavissa jostain ?
Yritin kalastella sitä "omilta sivuilta" muttei siellä ole kuin liittymän tiedot, osoite, s-posti yms.
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi hanski_90,
Taisi Heikille tulla pieni ajatuskatko, asiakasnumerosi näkyy vasta siinä ensimmäisellä laskulla :). Löydätkö vaikka tilausvahvistuksesta laajakaistasi liittymänumeroa? Jos se löytyy niin lisää se profiiliisi ilman väliviivaa, tarkistellaan sen avulla laskuasiaa.
Luultavasti asia on juuri niinkuin Heikki tuossa mainitsi, eli koska meillä laskutetaan vasta käytetyn ajan jälkeen, ei liittymästäsi ole tainnut vielä ehtiä laskua lähteä lainkaan, mutta tarkistetaan silti!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
hanski_90_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Lisäsin liittymänumeron ilman väliviivaa profiiliini kohtaan "asiakasnumero".
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
hanski_90, Ei ole vielä lasku lähtenyt, eli tässä tammikuun aikana vasta lähetetään. Täällä näkyy että lasku tulee aikanaan sähköpostiisi ja saapumisilmoitus vielä kännykkään varmuuden vuoksi 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
hanski_90_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ok, sitä odotellessa. Kiitoksia paljon!
Tämän osion uusimmat keskustelut