Mistä yhteys asiakaspalveluun laajakaista-asioissa

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Haluaisin nyt pyhien aikaan jättää palvelupyynnön laajakaistapalveluun ja sähköpostilaatikkoihin liittyvästä asiasta.

Miten saan tämän tehtyä kun sekä palvelupyyntölomake että ajanvaraus laajakaistapalveluihin liittyen ovat poissa käytössä?

Kiitos avusta!

Fredrik

1 kommentti

Hei Fredrik,

Minkälaista palvelupyyntöä olisit halunnut laittaa? Halusitko tehdä jotain muutoksia sähköpostiin?

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin katsotaan josko voisimme tätä kautta auttaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vastaa