Miten tilaan uuden kaukosäätimen?

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 112 katselukertaa

Täällä on jo monta viestiä rikkoutuneesta kaukosäätimestä. Miten saan tilattua uuden kaukosäätimen rikkoutuneen tilalle? Onko tämä keskustelupalsta ainoa konsti? Patteriluukun kansi puuttuu ja säätimen takaosa on halki.

8 kommenttia

Minulla on sama ongelma. Motorolan VIP1003 digiboksin kaukosäädin hajosi (kiitos lapset...) Mistä siihen saisi tilattua uuden kaukosäätimen?
makikat kirjoitti:
Minulla on sama ongelma. Motorolan VIP1003 digiboksin kaukosäädin hajosi (kiitos lapset...) Mistä siihen saisi tilattua uuden kaukosäätimen?

sama ongelma täälläkin. miten homma etenee?? ja on harmaat nappulat
Hei Juhaar, makikat ja Minna_Vie!

Laitoin teille uudet kaukosäätimet tulemaan!

Oikein ihanaa joulun odotusta 🙂
Kiitos!

Hyvää joulua sinullekin!
Hei
Minulla hajosi Motorola VIP 1903 merkkisen digiboksin kaukosäädin. Onko mahdollista saada uutta?
Hei sarina84,

Oliko sinulla kaukosäädin mustilla vai hopeisilla näppäimillä? Mitenkä kaukosäädin oli mennyt rikki?
Hei

Kaukosäädin on mustilla näppäimillä. Kaukosäädin on kokenut kovia lasten käsissä. Enään ei toimi ollenkaan.
Hei sarina84,

Normaalisti uusi kaukosäädin maksaa 19 euroa jos se hajoaa oman toiminnan seurauksena. Tehdään nyt poikkeuksellisesti niin että kaukosäädin tulee veloituksetta, mutta kannattaa pyytää lapsia jatkossa kohtelemaan kaukosäätimiä hieman varovaisemmin.

Vastaa