Mitenkäs kun prepaid nettikuukauden lisäosto ei onnistu?


Jos edellistä nettipaketin käyttöjaksoa on vielä jäljellä, uusi jakso alkaa heti sen päätyttyä. Voit myös ostaa liittymällesi ennakkoon useita uusia nettipaketteja.




Liittymässäsi on käytössä oleva Nettikuukausi-paketti. Voit ostaa uuden paketin kun nykyisen paketin voimassaolo on päättynyt.


Mitäs tämä tarkoittaa? Voit ostaa nykyisen paketin lopetettua toimintansa siis vasta uuden paketin, mutta miten hitossa sen ostan, kun enhän sitten pääse tällä nettiin??

Yllä ohjeessa sanotaan, miten olen olettanut olevan ja ennen toiminut, eli uusi jakso menisi entisen perään jonoon?

Kauheaa. korjatkaa tuo tai miten minun pitää toimia??

Aiemmin on toiminut että olen ostanut nettikuukauden 31pv vaikka entinen ollut voimassa ja näinhän sen pitäisi toimia !! ?

12 kommenttia

Hei mokkuloija!

Uuden nettijakson tai -jaksoja voi ostaa vielä kun se edellinen on kesken. Tilausjärjestelmässä on pieni häikkä tällä hetkellä, sen tähden tuon herjan. Asia on meillä selvityksessä ja laitetaan kuntoon. 🙂
Marjaana kirjoitti:
Hei mokkuloija!

Uuden nettijakson tai -jaksoja voi ostaa vielä kun se edellinen on kesken. Tilausjärjestelmässä on pieni häikkä tällä hetkellä, sen tähden tuon herjan. Asia on meillä selvityksessä ja laitetaan kuntoon. :)


Joo, pitää siis kokeilla uudelleen. Kiitos vastauksesta.

Huomasin, että se sivusto olikin hieman uudistunut sitten viime käynnin, toivottavasti teknisesti pelaa jatkossa samoin.
Ole hyvä! Nämä on onneksi sellaisia juttuja mihin reagoidaan nopeasti. Mukavaa viikonloppua! 🙂
Marjaana kirjoitti:
Ole hyvä! Nämä on onneksi sellaisia juttuja mihin reagoidaan nopeasti. Mukavaa viikonloppua! :)


palvelu ei palautunut toimintaan viikonlopun aikana.
nyt kun rahani on loppuneet, en tiedä joko se toimii taas.

seuraavat tuloni tulevat perjantai 21.marraskuuta
saamassani tekstiviestissä lukee maksetun kauden riittävän 20.marraskuuta asti

eli se loppuu juuri ennenkuin ehtisin käyttää internetiä mokkulallani ladatakseni lisäaikaa.

aika erikoinen tilanne? joudun perjantaina käymään jossain eri koneella lataamassa numerolle aikaa?

onko soneralla mahdollista tulla asiakasta vastaan ja lisätä esim. 21. marraskuuta asti aikaa, yksi päivä?

minun numeroni saattaa näkyä ylläpidolle kenties tämän viestin kautta.

samalla mokkulalla kun koko ajan liikkeellä.

muutoin pitää tietysti jostain koettaa repiä aikaisemmin tuo ylimääräisen kuukauden maksu tai sitten huonommin toimivaa eri operaattorin prepaid kokeilla, mistä luovuin.

ikävä kyllä ainakaan eräs toinen suuri operaattori , joka toiminee vuokralla soneran verkossa, ei pysty tarjoamaan tämän vuoden alusta lähtien, toimivaa mobiililaajakaistaa missään muodossa.

sonera etäpalvelimella olevan yhteysohjelman takia ilmeisesti , se on ollut ainoa läppäreissä konetta jäädyttämättä aina avautuva mobiililaajakaista.
Hei mokkuloija!

Kiitos viestistäsi. Kyseistä tilannetta selvitellään ja toivottavasti ratkaisu saadaan aikaan mahdollisimman pikaisesti, jotta ilman nettiyhteyttä ei tarvitsisi olla.

Liittymänumerosi ei jostakin syystä näy, joten lisäisitkö uudelleen tämän Keskustelupalstan profiiliisi kyseisen liittymän numerosi ilman ensimmäistä nollaa, jotta asiaa voidaan tutkia. Numerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan liittymänumero ilman ensimmäistä nollaa => Lähetä.
Tapani V kirjoitti:
Hei mokkuloija!

Kiitos viestistäsi. Kyseistä tilannetta selvitellään ja toivottavasti ratkaisu saadaan aikaan mahdollisimman pikaisesti, jotta ilman nettiyhteyttä ei tarvitsisi olla.

Liittymänumerosi ei jostakin syystä näy, joten lisäisitkö uudelleen tämän Keskustelupalstan profiiliisi kyseisen liittymän numerosi ilman ensimmäistä nollaa, jotta asiaa voidaan tutkia. Numerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan liittymänumero ilman ensimmäistä nollaa => Lähetä.


Ok. Kiitos vastauksesta.
Hei mokkuloija!

Tässä voidaan tehdä siten, että muutetaan liittymäsi jo tässä vaiheessa uuden mallin mukaiseksi liittymäksi, jonka jälkeen uuden nettikuukauden tilaaminen onnistuu etukäteen.

Kun liittymäsi muutetaan uuden mallin mukaiseksi liittymäksi, täytyy nettiyhteys katkaista ja ottaa nettitikku irti tietokoneesta, jotta liittymäsi alkaa taas toimimaan.

Vastaatko tähän viestiin, jonka jälkeen tehdään tarvittavat toimenpiteet. Muistathan vielä käynnistää laitteesi uudelleen, kun nettiyhteys katkeaa muutoksen johdosta.
Tapani V kirjoitti:
Hei mokkuloija!

Tässä voidaan tehdä siten, että muutetaan liittymäsi jo tässä vaiheessa uuden mallin mukaiseksi liittymäksi, jonka jälkeen uuden nettikuukauden tilaaminen onnistuu etukäteen.

Kun liittymäsi muutetaan uuden mallin mukaiseksi liittymäksi, täytyy nettiyhteys katkaista ja ottaa nettitikku irti tietokoneesta, jotta liittymäsi alkaa taas toimimaan.

Vastaatko tähän viestiin, jonka jälkeen tehdään tarvittavat toimenpiteet. Muistathan vielä käynnistää laitteesi uudelleen, kun nettiyhteys katkeaa muutoksen johdosta.


Kyllä tuo sopii. Suljen toviksi yhteyden.
Olisi kyllä hyvä, jos silti voisi tuon päivän ainakin lisätä, että ei tule katkosta yhteyteen.
En tiedä miten olisi käynyt, jos olisin aiemmin lisännyt jonoon toiseen kuukauden.
Olisiko tämä tapahtunut sitten myöhemmin?

Jokatapauksessa kiitos tiedosta ja kun seuraavan kerran koetan ladata, huomaan toimiiko
etukäteen lisäkuukausien osto kuten ennen.
Voin tehdä tietysti testinkin numerolla sitä ennen ja tarvittaessa palata asiaan, jos sama
ilmoitus jatkuu, että pitää odotella maksetun ajan loppuun ensin.

Ilman katkoksia tämän olisi tarkoitus toimia.
mokkuloija kirjoitti:
[quote="Tapani V":13wgs3sr]Hei mokkuloija!

Tässä voidaan tehdä siten, että muutetaan liittymäsi jo tässä vaiheessa uuden mallin mukaiseksi liittymäksi, jonka jälkeen uuden nettikuukauden tilaaminen onnistuu etukäteen.

Kun liittymäsi muutetaan uuden mallin mukaiseksi liittymäksi, täytyy nettiyhteys katkaista ja ottaa nettitikku irti tietokoneesta, jotta liittymäsi alkaa taas toimimaan.

Vastaatko tähän viestiin, jonka jälkeen tehdään tarvittavat toimenpiteet. Muistathan vielä käynnistää laitteesi uudelleen, kun nettiyhteys katkeaa muutoksen johdosta.


Kyllä tuo sopii. Suljen toviksi yhteyden.
Olisi kyllä hyvä, jos silti voisi tuon päivän ainakin lisätä, että ei tule katkosta yhteyteen.
En tiedä miten olisi käynyt, jos olisin aiemmin lisännyt jonoon toiseen kuukauden.
Olisiko tämä tapahtunut sitten myöhemmin?

Jokatapauksessa kiitos tiedosta ja kun seuraavan kerran koetan ladata, huomaan toimiiko
etukäteen lisäkuukausien osto kuten ennen.
Voin tehdä tietysti testinkin numerolla sitä ennen ja tarvittaessa palata asiaan, jos sama
ilmoitus jatkuu, että pitää odotella maksetun ajan loppuun ensin.

Ilman katkoksia tämän olisi tarkoitus toimia.[/quote:13wgs3sr]





Liittymässäsi on käytössä oleva Nettikuukausi-paketti. Voit ostaa uuden paketin kun nykyisen paketin voimassaolo on päättynyt.


Ainakin nyt tuo ei liene ihan vielä päivittynyt tai jotain? Sama ilmoitus tuli tässä n.14 jälkeen iltapäivällä

Suljin aiemmin yhteyden n. puoleksi tunniksi viestin luettuani.

Olen siis toivonut, että hyvityksenä tulisi ainakin päivä, jotta ei tarvitsisi eri koneella käydä lataamassa nykyisen voimassaolon päätyttyä. Se sama ongelma jatkuisi yhä, vaikka tuota voimassaolon päättymisilmoitusta ei enää jossain vaiheessa tulisikaan. Rahat kun kävi yllättävän vähiin, kun silloin aiemmin olisi ollut, kun koetin muiden laskujen maksun ohessa lisätä myös tätä käyttöaikaa.
Hei mokkuloija!

Liittymääsi on tehty muutos vasta nyt, joten toivottavasti olet sammuttanut laitteesi uudelleen, jotta pääset lukemaan tämän viestin.

Nykyistä nettikuukauttasi on jatkettu muutamalla päivällä eli 26.11.2014 asti. Nyt pitäisi myös uuden nettikuukauden lataus onnistua etukäteen.
Tapani V kirjoitti:
Hei mokkuloija!

Liittymääsi on tehty muutos vasta nyt, joten toivottavasti olet sammuttanut laitteesi uudelleen, jotta pääset lukemaan tämän viestin.

Nykyistä nettikuukauttasi on jatkettu muutamalla päivällä eli 26.11.2014 asti. Nyt pitäisi myös uuden nettikuukauden lataus onnistua etukäteen.


Kiitos. Muutosta vaikuttaisi olevan.
Pitää koettaa vähän yli parin viikon päästä lisäillä
enemmän tuota käyttöaikaa, kun tarjous on 30.11 asti siellä.
Hei mokkuloija!

Hyvä kuulla, että toimenpiteet auttoivat ja asia on taas kunnossa, eikä nettiyhteyteesi tule katkosta.

Vastaa