MixM paketti tarjous?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

sain kiitokseksi tarjouksen ilmaisesta määräaikaisesta kanavapaketista. Valinnat osasin tehdä, mutta eihän se tietenkään toiminut. Mulla on käytössä Elisa viihde systeemi jossa ei edes ole korttipaikkaa. Korttikin taisi mennä kaatopaikalle ajat sitten vanhan digiboxin mukana. Kaapeli-TV liittymä on Soneralta, mutta maksankohan vielä tuosta kortistakin. Yritin sitä selvittää asiakaspalvelusta, mutta siellä oli vastausaika ilmoitettu: ... eli jotain sekoilua sielläkin 🙂

3 kommenttia

Hei veiski

Ilmanen kanavapakettisi on nimenomaan tullut vanhalle kaapelikortillesi. Kortti näkyy edelleen tiedoissasi aktiivisena. Jos kortti on kuitenkin vanhan boksin mukana hävinnyt niin kannattaa jatkosta (haluatko uuden kortin vai lopetetaanko vanha) sopia meidän asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalveluun saat yhteyden soittamisen lisäksi myös esim. varaamalla ajan ajanvarauskalenterista tai laittamalla omilta sivuilta palvelupyynnön asiasta!
Kiitos Antti vastauksesta. Yritän peruuttaa aktiivisen kortin, jos onnistun.
Yhteydenotot puhelimella olen kokenut erittäin hankalaksi, käsittääkseni jonotuksestakin laskutetaan, vieläkin näyttää olevan ongelmia.
Seuraava vapaa soittopyyntö on 9 päivän kuluttua!
Mitenköhän itse arvioitte palvelutasonne?
Ymmärrän ettei aspan Antti voi tähän ottaa kantaa, mutta jos kritiikki kulkeutuisi ylemmälle tasolle!
Hei veiski

Puhelimitse varsinkin näin pyhien välipäivinä jonotusajat voi olla hieman normaalia pidemmät. Jos kuitenkin normaaliaikoina tuntuu ettei 5-10min jonotuksella saa vastausta, kannattaa kokeilla myöhemmin uudestaan. Ajanvarauksia kannattaa pitää silmällä sillä sinne voi aina tulla peruutuksia jolloin varattu aika vapautuu uudestaan käytettäväksi.

Voit lähestyä meitä myös palvelupyynnöllä omien sivujen kautta (apua ongelmiin --> lähetä viesti asiakaspalveluun) tai chat-palvelusta. Tavoitat meidät myös privaviestillä facebookista mikäli sitä käytät!

Vastaa