Mobiilinetti toimitettiin peruutuksesta huolimatta?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

Minulle tyrkytettiin kiinteän laajakaistan siirtopyynnön lähetettyäni nettitikkua/simkorttia, sillä verukkeella että se olisi ollut saman hintainen kuin pelkka laajakaista.
Huomauttuani tilausvahvistuksesta liittymän olevan määräaikainen - mitä seikkaa minulle soittanut asiakaspalvelijanne ei kertonut - soitin vajaa tunti vahvistuksen saatuani aspaan 5.9. ja ilmoitin että laajakaista-asiakkuuteni jatkuu vain toistaiseksi voimassa olevana ja haluan vain kiinteän laajakaistan siirron uuteen osoitteeseen sekä että en halua mobiilinettiä. Asiakaspalvelija ilmoitti tekevänsä muutokset, niistä ei kuitenkaan vahvistusta minulle tullut. Lauantaina 7.9. sain tekstiviestin mobiilinetistä - siis tästä jo kerran perutusta ja soitin aspaanne kiukkuisen puhelun.
No tänään posti oli tuonut sen simkortin sekä liittymäpaperit tästä samantien peruuttamastani mobiilinettiliittymästä.
Minne voin palauttaa tämän simkortin jonka tilauksen olen siis vajaata tuntia tilauksen jälkeen 5.9. 2013 perunut ja miksi ihmeessä prosessi ei pysähtynyt soittooni vaan simkortti toimitettiin minulle? Olin jo kahdesti parin päivän sisällä perunut sen .

En jaksa enää jutella robotin kanssa tai jonottaa aspaanne joten toivon asian hoituvan tätä kautta ja pian.

1 kommentti

Hei hurana !

Pahoittelen kovasti, että tilausta ei saatu enää peruutettua pyynnöstäsi huolimatta. Tilaukset etenevät joskus nopeastikin niin peruutukset eivät enää välttämättä ehdi eteenpäin ajoissa, vaan tuotteet ovat jo tukun postituslistalla.

Voit palauttaa saamasi paketin sellaisenaan maksutta postin kautta asikaspalautuksena. Kun paketti meille palautuu, peruuntuu tilauksesi sitten automaattisesti.

Vastaa