Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
liskii_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiilivarmenne ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi mobiilivarmenne ei ole toiminut moneen päivään? Milloin vika korjataan?
25 vastausta
Pia__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 217 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei liskii,

hyvä että saatiin homma toimimaan. Järjestelmistämme näkyi tieto, ettei sinulla ollut mobiilivarmenne-osio tosiaan päällä ja vaati kortin vaihdon. Ilmoittele, jos tulee tämän kanssa jotakin vielä. Muuten toivotan mukavaa syksyn jatkoa! 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Nereka
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve! Nyt ei ole useampaan päivään mobiilivarmenne toiminut. Kysely ei ikinä ilmesty puhelimen näytölle. Kokeiltu on sekä wi-fi:n että 4G:n kanssa. Liekö missä vika?
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4433 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletko kokeillut uudelleenkäynnistää puhelimesi? 

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1782 custom-general.kudos
  • 2269 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Nereka kirjoitti:
Terve! Nyt ei ole useampaan päivään mobiilivarmenne toiminut. Kysely ei ikinä ilmesty puhelimen näytölle. Kokeiltu on sekä wi-fi:n että 4G:n kanssa. Liekö missä vika?

Tervehdys @Nereka,

 

Oletan, että olet aktivoinut Sonera mobiilivarmenne -palvelun ja se on toiminut etkä ole muokannut liittymäsi puhelinnumeroa, joten kokeile seuraavaa:

  • Käynnistä puhelin uudelleen
  • Avaa puhelin näytön lukitus ennen tunnistautumista palveluun

 

Onnistuiko? 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Nereka
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Uudelleenkäynnistys ei suoraan auttanut, mutta käynnistyttyään puhelin tarjosi android 6 päivitystä, jonka jälkeen toimii taas normaalisti

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minäkin yritin kerran Soneran kautta tilata Mobiilivarmennen,  mutta ei oikein onnistunut. En edes muista lähettäkö Sonera minulle viestin siitä.  No enpä ole enää tarvinnut ja enpä enää kaipaa. 

himpsuli
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miksiköhän mobiilivarmenne ei toimi? Tämä on ollut tilanne jo ainakin kaksi viikkoa. Sivustot antavat kyllä tapahtumatunnisteen, mutta puhelimeen (iPhone 6s) ei ponnahda kirjautumissivustoa. Mikäli yrittää uudelleen, antaa sivusto viestin "Odottamaton virhe. Yritä tunnistautua uudelleen."

 

edit: Sama tilanne on myös tietokoneella (Win 10).

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 134 custom-general.kudos
  • 752 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletko yrittänyt käyttää mobiilivarmennetta muilla sivuilla? Tällä tavalla voimme rajata ongelmaa. Ja saatko kirjoitettua oman PIN-koodin myös tapahtumatunnisteen jälkeen? 

 

Kokeilethan myös puhelimen uudelleenkäynnistyksen ja mahdollisuuksien mukaan kokeile SIM-korttia toisessa puhelimessa. Voit myös kokeilla luoda varmenteen uudelleen täältä, mikäeli edellämainitut toimenpiteet eivät auta. 

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
joninisk
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mobiilivarmenne ei toimi tänään. En pääse kirjautumaan Nordnetin palveluun käyttäen mobiilivarmennetta. Eli ilmoitusta ei tule kännykkäni näytölle. Nuo mainitsemasi neuvot eivät auttaneet. Missä on vika?

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 409 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @joninisk ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mobiilivarmenteessa oli illalla häiriö, joten pystytkö nyt kokeilemaan uudelleen, että toimiiko palvelu sinulla?