Modeemi unohtui tilauksesta

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin teiltä tänään verkkokaupasta "Liikkuva Netti Aito 4G Max", mutta tilauksen tehtyä en pystynyt enää tilaamaan modeemia koska liittymä ei ole vielä aktivoitu.

Ajattelin että voisin käydä hakemassa modeemin Soneran myymälästä kun sim-kortti saapuu postissa, jolloin kortti voidaan samalla aktivoida. Käykö tälläinen ratkaisu?

Tilausvahvistuksessa lukee "liittymäsi laskutus alkaa siitä hetkestä, kun otat uuden sim-kortin käyttöösi". Pystynkö esim. vasta elokuussa aktivoimaan liittymän kun mulla on sopimusta kiinteän laajakaistan kanssa jäljellä elokuun loppuun ja 24 kk etuhinta alkaisi vasta silloin?

6 kommenttia

Moi McCoy! Mikäli Sonera Kaupasta vain modeemeja löytyy, niin voit toki sen sieltä hankkia. Meillä ei ole pääsyä kauppojen varastotietoihin, joten en pysty lupaamaan, että heillä on laitetta hyllyssä. Mutta kannattaa käydä paikan päällä kysymässä :)

Liittymähän on jo aktivoitunut, kun kortti on toimitettu. Eli aktivointia ei ole mahdollista viivästyttää.
Ok.. Pystysin nyt tilaamaan modeemin verkkokaupan kautta, joten tilasin sen sitä kautta.

Soitin lauantaina asiakaspalveluun samasta asiasta, niin siellä kerrottiin että sim-kortti pitää aktivoida esim. puhelimessa ennen kuin pystyy modeemin tilaamaan verkkokaupasta. Hyvä kuitenkin näin 🙂
Päätin sittenkin perua tilauksen enkä ottanut pakettia vastaan. Postin seurannan mukaan olette saaneet paketin takaisin viikko sitten. Miksi omilla sivuillani lukee että liittymä on vielä aktiivinen?
Hei McCoy! Liittymä on tosiaan vielä aktiivisena, mutta hoidetaan asia kuntoon. Varmistan vielä, että haluat siis irtisanoa koko liittymän, et pelkästään laitesopimusta?
Irtisanon koko liittymän.
Liittymä on nyt irtisanottu eli asia on tällä kunnossa. Mukavaa viikonloppua!

Vastaa