Modeemi

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei, olen aiemmin tilannut kiinteän laajakaistan asuntoon mihin muutamme 1.8. Viime maanantaina soitin myyntipuhelinnumeroonne ja tilasin tarjoukseen kuuluvan modeemin 9 eurolla. Varmistin vielä myyjältä että modeemi ehtii tulemaan vanhaan osoitteeseemme ennen muuttopäivää ja hän lupasi että modeemi on perillä jo samalla viikolla. Modeemia ei kuitenkaan vieläkään näy ja muuttopäivämme lähenee, onko teillä tietoa missä modeemi mahdollisesti menee?

1 kommentti

Hei SaveYou

Voisitko olla yhteydessä suoraan asiakaspalvelun tai esimerkiksi facebookin kautta privaviestillä (laita mukaan osoitteesi ja/tai henkilötunnuksesi) niin selvitellään asiaa. Sinulta tuskin vielä löytyy asiakasnumeroa / liittymänumeroa minkä voisit lisätä asiakastietoihisi, niin en valitettavasti täältäkäsin pääse sinua auttamaan.

Vastaa