Modeemin palauttaminen

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 190 katselukertaa

Tilasin puhelimen kautta sonera asiakaspalvelijalta nykyisen liittymäni, jossa mukana tuli adsl-modeemi ja digiboksi. Kysyin puhelimessa, että pitääkö minun palauttaa laitteen, kun asiakassopimus loppuu. Myyjä lupasi, että modeemi saa jäädä kotia mutta digiboksi pitää lähettää takaisin tai sen voi vaihtoehtoisesti ostaa itselle sopimuskauden jälkeen. Nyt kun jouduin lopettamaan sopimuksen sain viestin, jossa kehotettiin palauttamaan molemmat laitteet johtoineen takaisin. Toki palautan kaikki soneran omistamat laitteet ja johdot takaisin, sillä en usko niillä mitään tekevänkään ilman liittymää. Toivoisin kuitenkin tarkennusta tähän, miten ihmisiä neuvotaan puhelimessa ja mitä luvataan ja mikä pitää paikkaansa. Toivoisin myös saavani muistutuksen, että mitä kaikkia johtoja näissä laitteissa aikoinaan tuli matkassa. En millään enää muista montako johtoa ja minkäpituiset johdot tuli matkassa.

4 kommenttia

Hei JeKorp!

Harmittaa kuulla, että olet saanut virheellistä tietoa myyntitilanteessa. Pahoittelut siitä! Tosiaan homma menee niin, että kaikki Sonera Viihteen mukana tulleet laitteet tulee palauttaa, jos/kun palvelu jostain syystä irtisanotaan. Tokihan niillä ei sen jälkeen mitään teekään.
Tässä olisi listausta, jota paketin mukana on tullut:

- Palvelureititin
- 1 kpl virtajohto
- 1 kpl Ethernet-verkkokaapeli
- 1 kpl puhelinkaapeli
- Seinäkiinnikkeet
- 1 digiboksi
- 1 virtalähde
- 1 kaukosäädin
- 1 Ethernet-kaapeli
- 1 SCART-kaapeli
- 1 HDMI-kaapeli
Tuli ongelma. Olen onnistunut hukkaamaan seinäkiinnikkeet jonnekkin erittäin hyvään talteen. Ei tunnu löytyvän mistään. Minkähän hintasia ne on?
.
Hei JeKorp!

Jos et löydä seinäkiinnikkeitä, niin eihän sille mitään voi. Sovitaan, että palautat muut pakettiin kuuluvat jutut. Hauskaa viikonloppua!

Vastaa