Mokkula yhteys ongelmat Joensuun alueella.

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Siis EI jumalauta vittu perkele.
Nyt alkaa jo saatana käämit palamaan.

Netin käyttö mokkulalla (E3276) on yhtä saatana tuskaa. Nettisivujen lataaminen kestää ja kestää TODELLA PITKÄÄÄÄÄ.... kun välilehdessä lukee vain muodostetaan yhteyttä ja harmaa/vihreä pyörä pyörii hamaan tappiin asti!!!!!!!!!

En yhtään käsitä sitä, että mikä helvetti niinku Soneralla oikein maksaaa.?!?!?!?!?!

YLI KUUKAUDEN AJAN NETIN KÄYTÖSSÄ ON OLLUNA TODELLISIA YHTEYSONGELMIA!!!!

Kun lataa jotain uutta sivua niin kestää TODELLA PITKÄÄ, että lataako se sivua vai EI. Ja jos ei lataa niin tulee ilmoitus palvelinta ei löydy. Siinä on turhaan Yritä uudestaan nappia hakata tai sitten reload nappia ja sen puoleensa KOSKA SE EI HYÖDYTÄ YHTÄÄN MITÄÄN JA EIKÄ SEN PUOLEENSA mikään muukaan sivu ei lataudu!!!!!!!!

Ja näin ollen joudun repimään koko saatanan mokkulan irti ja laittamaan uudestaan kiinni.

Jos ja kun maksan verkkopankissa Soneran laskua ja jos laskun maksu menee perseelleen mokkula yhteyksien takia niin MINÄ KATSON, ETTÄ OLEN LASKUN MAKSANUT MENI SITTEN RAHAT ETEENPÄIN TAI EI. Jos Sonera lähestyy minua sitten karhulaskulla NIIN MINÄ NOSTAN SELLAISEN PASKAMYRSKYN ETTÄ OKSAT POIS JA PALA LATVAA!!!!!!!!!!

Alkaa niinku oikeesti menee hermot tähän saatanan Soneran mokkulaan kun netin käyttö on yhtä helvetin tuskaa!!!!!!!!!

Saakeli kun tässäkin Soneran mokkulassa kiinni kuin tikku paskassa kaksi vuotta. Pitänee alkaa kysymään kuluttaja-asiamieheltä, että mitenkä onnistuu kytkyn purku kun Sonera ei pysty toimittamaan TOIMIVAA mokkulayhteyttä!!!!!

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa