Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
anulaine_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Motorola 1003 käyttöönotto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asentaessa laajakaistaa ja Sonera viihdettä laitoin television päälle kuten ohjeessa kaikkien muiden asioiden jälkeen tehtäväksi käskettiin. Laitoin käyttäjätunnuksen ja salasanan oikein jonka jälkeen tuli ilmoitus tilapäisesti viasta, ja että digiboksi tulisi käynnistää virrasta uudelleen. Sen jälkeen näytöllä on ollut vain teksti "no network available. Please check that cables are connected on STB and gateway" eikä se ole muuttunut vaikka johtoja on uudelleen kiinnitetty tai yritetty muuttaa muitakaan juttuja.
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Anulaine,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Mikä modeemi sinulla on tällä hetkellä käytössä?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut