28-08-2010 11:37
31-08-2010 17:04
01-09-2010 10:52
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Oletkin jo ollut ongelmasta yhteydessä vikapalveluumme ja ongelmasta on kirjattu vikailmoitus. Häiriö on tällä hetkellä vikapalvelumme tutkinnassa.
Muuttuuko tai paraneekö häiriö muuten mitenkään, jos testaat IPTV-digiboksin kytkemistä ongelman aikana eri lan-portteihin modeemissa?
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
01-09-2010 11:02
hantta kirjoitti: [quote="Sonera-asiantuntija":7iy50794]Oletkin jo ollut ongelmasta yhteydessä vikapalveluumme ja ongelmasta on kirjattu vikailmoitus. Häiriö on tällä hetkellä vikapalvelumme tutkinnassa.
Muuttuuko tai paraneekö häiriö muuten mitenkään, jos testaat IPTV-digiboksin kytkemistä ongelman aikana eri lan-portteihin modeemissa?
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
01-09-2010 11:59
sturunen kirjoitti:
Minulla on sama ongelma, koti-tv toimi hienosti pari päivää sitten mutta sen jälkeen on tehnyt samaa, kanava näkyy hetkisen jonka jälkeen ilmeisesti kadottaa yhteyden ja näkyviin tulee vuokravideovalikko. Yhteys 24/1 ja boxi kiinni telewellin TW-EA501 v3 modeemin läpi niin että se saa julkisen ip osoitteen.
01-09-2010 13:07
jiku kirjoitti: [quote="sturunen":186qfml4]
Minulla on sama ongelma, koti-tv toimi hienosti pari päivää sitten mutta sen jälkeen on tehnyt samaa, kanava näkyy hetkisen jonka jälkeen ilmeisesti kadottaa yhteyden ja näkyviin tulee vuokravideovalikko. Yhteys 24/1 ja boxi kiinni telewellin TW-EA501 v3 modeemin läpi niin että se saa julkisen ip osoitteen.
03-09-2010 12:58
03-09-2010 13:31
03-09-2010 16:18
03-09-2010 22:15
hantta kirjoitti: Eilen (31.8.) tilanne jo jonkin verran parempi, pätkimistä esiintyy tosin vieläkin. Kaiken lisäksi se alkaa aina samoihin aikoihin (22.15-22.25 iltaisin). En ainakaan ole havainnut mitään eroja porttien osalta, olen kyllä vaihdellut niitä. Nyt tosin Motorola siirtyy aina yhteyden kadottaessaan vuokravideovalikkoon, aikaisemmin ilmestyi näkyviin "Sonera TV"-perusnäyttö.