Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kkilpe_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Motorola VIP 1963 digiboksi, 1080p25 ja 1080p50 ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Viimeisen päivityksen jälkeen Motorola VIP 1963 digiboksi lakkasi toimimasta 1080p25 ja 1080p50 tarkkuudella. 1080p25 ääni kuuluu, kuvaan tulee teksti, "Tuntematon signaali, tarkista laitelähtö" ja 1080p50 tarkkuudella kuva jää mustaksi, eikä ääntäkään kuulu. Muilla tarkkuuksilla kuva näkyy normaalisti.
Mistähän tämä johtuu? Aikaisemmin kuva näkyi kaikilla tarkkuuksilla. TV on Sony KDL40EX503.
3 vastausta
Veikko_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 713 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Oletko koittanut auttaako Digiboksin resetti ja päivityksen uudelleen ajaminen ongelmaan?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/ohjeet/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
kkilpe_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vika ei ollutkaan HDMI-jakajassa. Myös suoralla HDMI-piuhalla 1080p50 kuva tökkii usein käynnistettäessä. Kun käynnistää laitteen, harmaa ja keltainen ruutu vaihtelevat monta kertaa 5-10 kertaa, joskus se ei pysähdy ollenkaan. Jos kuvan saa toimimaan ja kun vaihtaa HD-kanavalle (esim. Canal+ FirstHD tai SportHD), harmaa ja keltainen ruutu alkavat taas välkkyä ja sitä ei saa pysähtymään, kuin sammuttamalla laitteen. 1080p25 ei myöskään toimi, siitä tulee herja "Tunnistamaton signaali, tarkista laitelähtö jne".

1080p24 toimii ilman häiriöitä.

Olen resetoinut boksin useita kertoja alusta alkaen, softan poisto ja tehdasasetusten palautus. Ei ole auttanut. Onko vika digiboksissa?
Veikko_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 713 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voi oll mahdollista, että digiboksissa tai sen HDMI-lähdössä on jotain vikaa. Kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun, joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyynnöllä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/ohjeet/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut