Muutokset sopimuksessa

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Mistä johtuu että kun minulla oli olemassa oleva sopimus Soneran kanssa johon sisältyi kiinteä laajakaista sekä Sonera viihde ja jonka määräaikaisuus oli loppunut, kun sanoin irti Sonera viihteen tilaukseni, mutta halusin pitää kiinteän laajakaistan, laajakaistastasta tehtiin uusi sopimus johon tuli 24 kk määräaikaisuus ? Asiakaspalvelija ei tuosta määräaikaisuudesta mitään maininnut kun soitin ja kerroin haluavani irtisanoa Sonera Viihteen ja jatkaa Soneran laajakaista asiakkaana.

2 kommenttia

Ohikulkijan kommentti

Aika huolimattomuutta myyjältä, jos ei arvatenkin puhelimessa keskustellessa maininnut määräaikaisuudesta ja voit epäilemättä keskustella sopimuksesi vielä toistaiseksi voimassa olevaksi. Huomaa kuitenkin, että Soneran ja muitten isojen internetoperaattorien hinnoittelupolitiikassa 24 kk määräaikaisen sopimuksen hinnalla saat ehkä vain 12 kuukautta toistaiseksi voimassa olevaa sopimusta. Tarkemmin näet kun netstä katsot osoitteellesi saatavat liittymätyypit ja nopeudet.

Ei ne netin ehdot varmaan ihan kiveen hakattuja ole, jos vaikka tiedät että sinulla on liittymälle tarve vain 9 kuukaudeksi. Kysäise ihmeessä myös kilpailijan hinta ja ehdot ennen neuvotteluasi.
Hei Jormamu!

Todentotta asiasta täytyy kertoa, sekä lähettää luonnollisesti sopimusvahvistus.
Pahoittelut, ettei asia puhelussa tullut ilmi.
Sinulle on toimitettu sopimusvahvistus sähköpostiisi, josta voit vielä tutustua sopimukseen tarkemmin.
Onhan tuosta määräajasta toki hyötyäkin 🙂 Olet saanut sillä tuntuvan alennuksen kuukausimaksuun ja jos liittymän kuitenkin haluat pitää ja sitä käytät, on tämä ihan mukavaa säästöä.
Kun sopimus on näinkin tuore, voi siihen tehdä muutoksia, jos tämä on toiveesi.

Vastaa