Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
smirzu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Muutto vai uusi sopimus?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

minulla on vuokrasopimukseen sisältyvä Soneran laajakaista. Nyt olen kuitenkin muuttamassa uuteen asuntoon, jonka vuokraan ei kuulu laajakaistaa. Uusi asunto on VVO:n asunto, eli haluaisn käyttää hyväkseni VVO:n tarjouksen ja nostaa laajakaistan nopeutta. Teenkö siis uuden sopimuksen vai muutan vanhan? Entä voiko sopimuksen tehdä jo etukäteen, muuttoon on aikaa reilu viikko?
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tässä tapauksessa voidaan tehdä uusi määräaikainen sopimus, jolloin saat VVO:n tarjouksen käyttöösi. Vaikka uusi sopimus tehdäänkin, voit silti halutessasi säilyttää vanhat käyttäjätunnuksesi ja sähköpostiosoitteesi.

Muutoksesta kannattaa olla yhteydessä niin pian kuin mahdollista Asiakaspalveluumme. Voit olla yhteydessä joko puhelimitse numeroon 0200 17000 (mpm/pvm) tai lähettää Omien Sivujen kautta palvelupyynnön.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut