Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
annnika_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Navigaattori

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on ollut i phonessa sonera navigaattori. Nyt kun olen vaihtanut puhelinta en enää tarvitse navia.
Kuinka voin lopettaa tilaukseni? Mistään ei löydy mitään apua siihen. Uudessa puhelimessani ei ole edes koko sovellusta. Kuitenkin puh. laskussa laskutetaan 5.99e joka kuukausi. Kiitos vastauksestani!
1 vastaus
Henry_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 380 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Annika!

Voit sanoa irti palvelun tekstiviestillä. Irtisanominen tapahtuu tekstiviestillä 'NAVIG1KK SULJE' lyhytnumeroon 15045. Jos et onnistu niin lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessahttp://www.sonera.fi/asiakastuki/ . Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palveluhttp://www.twitter.com/sonera_palvelu