Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DR85_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netgear CG3300D ja soneran vikapalvelu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kaapelimodeemi saapui viikko sitten ja aspaan soitettuani saan vahvistuksen, että liittymä on kytketty. Aspa neuvoi soittamaan vikapalveluun. Vikapalvelussa vastaa tietokone ja pyytää sos. tunnusta. Sanon tunnuksen ja vastaus on ollut joka kerta en ymmärrä vastausta. Miksi vikapalvelu ei toimi ja miksi näin tärkeää palvelua eivät hoida ihmiset ?

Yhteyttä en ole saanut toimimaan ja modeemissa ei pala kuin käynnistysvalo.

Sonera lähetti laajakaistan tunnuksien mukana helpsonin mainoksen, missä oli tarjous yhdestä palvelusta. Lienee kotimainen versio hehkulamppuhuijauksesta.

Mistähän saan apua kerran en tule vikapalvelussa ymmärretyksi ?
1 vastaus
DR85_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Netti alko toimiin ja sain asennettua langattomanakin. Kokeilin toiseen pistokkeeseen missä ei ole digiboksi kytkettynä ja sen kautta avautu.

Aspan tieska vikapalvelussa on silti aika hämärä ratkasu.
Tämän osion uusimmat keskustelut