Hei PahaMaku,
Ikävä kuulla että yhteydessä on ongelmaa edelleen. Olitkin jo tehnyt liittymästä vikailmoituksen. Saat tekstiviestillä tietoa, kun vian selvitys etenee. Toivotaan että ongelma saataisiin ratkaistua nyt mahdollisimman pian.
Olitko kokeillut ottaa modeemista palomuuria pois käytöstä? Joissakin tapauksissä tämä on auttaunut yhteyden pätkimiseen. Jos et tuota ollut vielä kokeillut, niin se kannattaa vielä testata.
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings