Netti ei toimi vieläkään

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Netti ei toimi edelleenkään. Ti 29.3 vanha nettiyhteys oli poistettu liittyen Sonera Koti TV:n tilaukseen. Tänään luvattiin että vanha yhteys on palautettu, mutta nettiyhteyttä ei ole vieläkään. Koska tämän asian kanssa on tullut näin paljon hankaluuksia PERUUTAN Sonera Koti TV- tilaukseni. Saisiko sen vanhan nettiyhteyden nyt sitten aktivoitua takaisin.

2 kommenttia

Laajakaista Extra -liittymäsi yhteys on muutettu väliaikaisesti takaisin ADSL-tekniikalle. Ilmoita Asiakaspalveluun kun olet saanut VDSL2-modeemin, jonka jälkeen yhteys muutetaan VDSL2-tekniikalle. Voit ottaa uuden modeemin käyttöön sen jälkeen kun ADSL-yhteys katkeaa.
moro. Tilasin viikko sitten koti tv palvelun, tämän jälkeen vanha nettini ei ole toiminut juuri lainkaan. Koti tv boksi tuli ja olen koittanut uudella boksilla, mutta ei toimi. vanhalla boksilla toimi 10min. Lisäksi minulle piti ilmoittaa että milloin minun nopeuden nosto tapahtuu, mutta mitään ei ole kuulunut. Miten tämän asian saa korjattua, kun asikaspalvelussa ei pääse puhumaan kenenkään ihmisen kanssa asiasta. Ei huvita odottaa ja maksaa vanhaa nettiä, vaikka netti ei toimi ollenkaan? Mikä avuksi?

Vastaa