Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Akipe_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti katkeilee

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Parhaimmillaan netti toimii jopa pari tuntia ilman katkoksia, mutta pahimmillaan jopa 5 minuutin välein yhteys katkeaa pariksi minuutiksi ja alkaa toimimaan jälleen parin minuutin kuluttua. Ongelmaa on ollut nyt ainakin viimeisen viikon ajan. Modeemina zyxel-p-660hn-t1a. Modeemin ajurit päivitetty. Ongelma esiintyy myös käyttäessä internettiä johdon kanssa. Modeemi on käytetty 2 viikkoa sitten soneran toimipisteellä, koska netti ei silloin toiminut lainkaan. En tiedä sitten olisiko siinä silti jotain vikaa. Toista modeemia minulla ei ole eli en voi testata toisella modeemilla.
4 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Akipe,

Mikäli ongelma edelleen jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Akipe_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vikailmoitus tehty, sen koomin ei ole kuulunut mitään? Onkohan se edes tullut perille? Eilen viimeksi tein. Katkeilu jatkuu ja tekee pelaamisesta mahdotonta.....
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Akipe

Vilkaisin tietojasi ja tänään 10.9 oli merkitty avoin vikailmoitus asiastasi. Pätkivän ongelman viankorjausaika on viisi arkityöpäivää joten nyt kannattaa odotella asiasta lisätietoja tekstiviestillä.

Teitkö vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella vai soittamalla? Palvelupyynnöt pyritään käsittelemään yhden arkityöpäivän kuluessa mutta soittamalla saat ilmoituksen jätettyä suoraan automaatille tai asiakasneuvojalle.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
pupona_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 94 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Antti- kirjoitti:
Hei Akipe

Vilkaisin tietojasi ja tänään 10.9 oli merkitty avoin vikailmoitus asiastasi. Pätkivän ongelman viankorjausaika on viisi arkityöpäivää joten nyt kannattaa odotella asiasta lisätietoja tekstiviestillä.

Teitkö vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella vai soittamalla? Palvelupyynnöt pyritään käsittelemään yhden arkityöpäivän kuluessa mutta soittamalla saat ilmoituksen jätettyä suoraan automaatille tai asiakasneuvojalle.


Tämä on muuten ovela tapa Soneralta toimia; vikailmoituksia vain "häviää", tai ilmeisesti niitä kuitataan vasemmalla kädellä ratkaistuiksi ilman mitään ilmoitusta. Omassa tapauksessani olen tehnyt ilmoituksia päivittäin 13.8. alkaen, mutta Sonera viittaa kommunikaatiossaan ainoastaan 20.8. tehtyyn vikailmoitukseen, ilmeisesti johtuen siitä että tuo on ensimmäinen päivämäärä jolta minulla on kirjallisia todisteita siitä että vikailmoitus on tehty (ts. Sonera on 20.8. ilmoittanut että liittymäni vika korjataan viiden arkipäivän kuluessa, mitä ei vieläkään ole tapahtunut).

Muistakaa ihmiset, että jos teette niitä vikailmoituksia, ottakaa vaikka ruudunkaappaus tapahtuneesta että teillä on näyttöä jos ja kun joudutte asian kanssa taistelemaan.

Sonera on tehnyt kuluttajansuojalain mukaisen hyvityksen saamisen palvelun virheestä mahdollisimman vaikeaksi, ja ilmeisesti linja on aina ensimmäiseen hyvitysvaatimukseen vain vastata, että he eivät näe syytä hyvitykseen; moni kuluttaja jättää tässä kohtaa leikin kesken koska ei tiedä oikeudestansa hyvitykseen.

Suurella yrityksellä on tässäkin kohtaa suuryrityksen toimintamallit; asiakasta viedään kuin pässiä narussa.