Netti pätkii tampereella

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Netti pätkinyt nyt jatkuvasti viimeiset kaksi viikkoa tampereella tampellan alueella. Välillä pysyy puoli tuntia linjoilla, välillä 5min ja sit taas hetken mykkä. Olen huomannut että pätkiminen on pahinta klo 12-18 aikana, illalla vähemmän. Olen resetoinut thomsonia useasti tuloksetta, asunnon muutkin puhelinpistokkeet testattu eikä auta. Viihdepaketti toimii ihan normaalisti, kanavat eivät pätki edes silloin kun internet on polvillaan. miten toimitaan ?

3 kommenttia

Hei JOONASVALIMAA

Ja pahoittelut myöhäisestä vastauksesta. Vieläkö ongelma vaivaa yhteyttä? Jos viihdepalvelusi toimii hyvin ilman pätkimisiä, jää vika nyt modeemin ja tietokoneen välille. Vilkaisin yhteyttäsi ja ainakaan verkon ja modeemin välillä ei ole näkynyt pätkimistä. Pätkiminen voisi jäädä esimerkiksi langattoman yhteyden piiriin mikäli se on sinulla käytössä.

Kannattaa testata yhteyttä toisella laitteella ja mikäli ongelma koskee nyt vain langatonta yhteyttä, löytyy ohjeet sen parantamiseen täältä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Thomson_TG789
Hei,

Edelleen netti pätkii aikalailla. Olen kokeillut käyttää tietokonetta myös verkkokaapelilla ilman vaikutusta, eli tuskin liittyy langattomaan verkkoon ongelma. ja sama ongelma on kaikilla verkossa olevilla laitteilla(2kpl tietokone + tabletti+ älypuhelimet) Edelleen siis viihdepalvelu toimii normaalisti, kanavat eivät pätki ja tallennuksetkin toimii hienosti, ainut asia missä viihdepalvelu temppuilee niin pätkimisen aikaan viihdepalvelun "menu"- ei toimi, kanavakirjasto kyllä ja kanavia pääsee surffaileen vaivattomasti. Modeemina minulla toimii Thomson TG789vn ja firmis on 8.8.B.A. Onko uudempaa firmistä saatavilla ? jotenkin tuntuu että tosta thomsonista nämä ongelmat nyt johtuu..
Hei JOONASVALIMAA,

Laitoimme sinulle päivitystä tulemaan. Toivotaan että ongelmat tuolla poistuvat.

Vastaa