Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
pihlaaja_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti pätkii

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Netti sammuu jatkuvasti, useita kertoja päivässä. Irrotan johdon modeemista, jonka jälkeen nettiyhteys palautuu, mutta kohta se taas sammuu. Onko vika modeemissa? Vaihdettu uusi modeemi pari vuotta sitten. Kotona on kiinteä laajakaista (kaapeli) ja tukiasema. Käytössä kannettava tietokone langattomana ja pöytäkoneeseen on yhdistetty modeemi. Pöytäkone ei ole ollut käytössä muutamia kuukausia.
6 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 699 custom-general.kudos
  • 4442 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
pihlaaja kirjoitti:
Netti sammuu jatkuvasti, useita kertoja päivässä. Irrotan johdon modeemista, jonka jälkeen nettiyhteys palautuu, mutta kohta se taas sammuu. Onko vika modeemissa? Vaihdettu uusi modeemi pari vuotta sitten. Kotona on kiinteä laajakaista (kaapeli) ja tukiasema. Käytössä kannettava tietokone langattomana ja pöytäkoneeseen on yhdistetty modeemi. Pöytäkone ei ole ollut käytössä muutamia kuukausia.


Toimiiko siis langallinen yhteys kannettavalla?

Modeemin merkki ja malli?
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
pihlaaja_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Modeemi on Thomson, malli: TCM420. En ole langallista yhteyttä kannettavalla kokeillut, mutta tuskin toimii, kun modeemin valot ovat sammuneet.
olkitu
Kunniajäsen
  • 699 custom-general.kudos
  • 4442 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
pihlaaja kirjoitti:
Modeemi on Thomson, malli: TCM420. En ole langallista yhteyttä kannettavalla kokeillut, mutta tuskin toimii, kun modeemin valot ovat sammuneet.


No ei sitten taida toimia. Voisit toki käydä Sonera Kaupasta kysymässä lainamodeemia?
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Tuomas-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 207 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei pihlaaja!

Onko kaapelitv:ssä ollut viimeaikoina häiriötä?

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili ->
Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
pihlaaja_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kaapeli TV:ssa ei ole sen kummempia katkoksia ollut, joskus vaan lyhyitä katkoksia. Nettiyhteys taas sammuu useammin, joskus näkee että modeemin valot sammu, mutta joskus nettiyhteys katkeilee vaikka modeeminvalot palaa. Olen aina vetäysyt johdot modeemista joksikin aikaa, jonka jälkeen internet toimii. Joskus toimii normaalisti pitkäänkin (useita päiviä tai jopa viikkoja) ja joskus pätkii jatkuvasti. Voiko sää vaikuttaa siihen jotenkin? Vai onko huonot kaapelit? Nettikatkoksia on ollut aiempinakin vuosina ja joskus on Soneralta tarkistettu että yhteys toimii, vaikka meillä ei ole toiminut.
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei pihlaaja,

Säätila voi joissain tapauksissa vaikuttaa liittymän toimivuuteen. Samoin paikallisen verkon kunto. Lähimmästä Sonera Kaupastasi voisi olla mahdollista saada kaapelimodeemia lainaan, niin saisit vielä omat laitteet testattua. Jos vika jatkuu, niin suosittelen tekemään vikailmoituksen.

Tarkistaisitko vielä asiakasnumeron tiedoistasi, niin saadaan vielä tarkemmin katsottua liittymääsi. Asiakasnumero on 10 numeroa pitkä ja löytyy esimerkiksi laskuistasi tai Omilta Sivuilta, kun olet kirjautunut Sonera tunnuksella.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut