Netti pätkiii!


Haluan selvityksen minkä takia minun nettini pätkii vaikka maksan siitä. Eli olikoha tämä sittenkin turha kauppa teidän puolelta kun ei nettikään kunnolla toimi.
Pätkiminen alkanut 2 viikkoa sitten ja ajattelin että se olisi ohi menevää MUTTA EI!
Maksanko turhaan?
Selvitystä kiitos!

13 kommenttia

Hei Korpisoturi,

Oletko jo tutustunut ohjeet ja vinkit sivuillamme oleviin pätkivän ADSL yhteyden ohjeisiin? Jos et, niin tutustuthan niihin ja varmista että omat laitteesi ovat kunnossa.

Jos vika jatkuu niin ole vikapalveluumme yhteydessä niin voimme selvittää ongelmaa.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Joo olen tutustunut tänään kävin hakemassa uuden modeemin ja piuhat kaikki uudet. Seurailen nytten tilannetta että kuinka paljon pätkii. Laitan vikailmoituksen menemään jos alkaa vielä hirveästi pätkimään.
Eipä auttanut modeemi ja johdotkaan. Taas pätkii ja adsl valo vilkkuu koko aika.
Netti ollut 3 tuntia poissa päältä. Eikä meinaa toimia. Eli voipi olla että vaihdan netin toiseen operaattoriin kun ei teidän netti tunnu toimivan.
Netti tuli eilen 21.00 auki mutta saa nytten tänään nähä että kauan toimii.
Hei korpisoturi

Yhteys näyttää pätkivän. Olit ilmeisesti uusinut jo omat laitteet ja käynyt läpi tarvittavat asiat. Ota yhteyttä Vikapalveluumme ja tee asiasta vikailmoitus. Vikailmoituksen kautta pätkiminen saadaan loppumaan.

Sonera Vikapalvelu 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai voit tehdä asiasta palvelupyynnön, niin me otamme yhteyttä sinuun.

Toivottavasti vika saadaan korjattua pian!
Nyt alkaa hajota jo pää kun ei netti vieläkään toimi kunnolla. Vikailmoitus tehty mutta asentajasta ei kuulumitään. Tässä taas maksetaan turhaan netistä kun sitä ei voi käyttää.
Nyt taas toimii mutta vielä vähän katkeilee vähän väliä alkaa adsl vilkku vilkuttaa. Toivottavasti vikakorjataan pian.
Taas pätkäs.... ollu varmaa koko päivän pois päältä. Jos jossai vaiheessa sitä korjausta sais.
Hei Korpisoturi,

Vikailmoituksesi on siirtynyt asentajalle, joten korjauksen pitäisi valmistua aivan lähiaikoina. Pahoittelut viasta aiheutuvasta haitasta.
Minullakin on alkanut netti pätkimään nyt parin viikon sisään ja sonera väittää että asia on kunnossa niiden päästä!!! Ei kyllä varmaan ole ja minulle on turha tulla pätemään että mun laitteissa olisi vika. enkä tilaa mitään maksullista korjaajaa katsomaan että oho ei sulla ookkaa vikaa..

En ymmärrä miksei sonera voisi asialle jotain tehdä. en saa edes täyttä nopeutta netistäni käyttöön. ja uusi modeemi jonka heitän suoraan roskiin tuli tänään ja sillä netti pysyy päällä max. 10 min kerrallaan joten en sillä mitään tee..
Tosiaan on ollut 24/2 netti jo todella kauan ja kummasti nyt yhtääkkiä tullut vikaa siihen.
Kaikki tämä on sonerasta kiinni koska kaverit ja muut tutut joilla sonera on niin pätkii ja on hitaampi netti kuin sonera väittää. että melkein oikeuteen voisi vetää jos ei homma ala toimiin täällä päässä ainakin.

Ja miksi soneran omat sivulle kirjautuessa lukee että en omista laajakaistaa?...
Hei Namup,

Ikävä kuulla että yhteyden kanssa on ongelmaa. Suosittelen ottamaan vielä vikapalveluumme yhteyttä mikäli sinulle toimitetulla Thomson TG789 palvelureitittimelläkin esiintyy ongelmaa yhteyden kanssa.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Thomson palvelureitittimet ovat Soneran omaisuutta ja ne ovat asiakkaan vastuulla niin kauan kun liittymän sopimus on voimassa. Sopimuksen päättyessä tai kun laite vaihdetaan, tulee vanha laite palauttaa meille asiakaspalautuksena.

Asiakaspalautusosoite on:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala

Mikäli laite on hävinnyt tai hajonnut asiakkaan toiminnan seurauksena, siitä veloitetaan laitteen uushankintahinta 98,47 euroa. Hinnaston löydät myös sivuiltamme.
enpä varmaan maksa mitää kun minulle sanottiin että saan ILMAISEKSI. joten unohda maksut.
Enpä tiedä onko minua nyt kusetettu pahasti. tg789 on todella huono. tuo tg784 toimii paremmin. mutta nyt ei olekkaan modeemista kiinni tämä juttu. Ja olen ollut yhteydessä kyllä sinne.. ei auta, en suosittele soneraa kenellekkään ennen kuin alkaa toimimaan..

Vastaa