Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Croc80_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti poikki + lasku?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Laajakaista 8/1 lopetti toimintansa 29.1 ja vika saatiin korjattua 4.2. Tätä ennen laajakaista toimi vain teholla 4/512 ajalla 22.1 - 29.1. Huomioidaanko tätä seuraavassa laskussa mitenkään?

email:
espanjaan@hotmail.com
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vikatilanteita ei automaattisesti huomioida liittymän laskuilla.

Vikatilanteesta voi olla mahdollista saada hyvitystä, jos ongelmasta on tehty vikailmoitus vikapalveluumme, kyseinen ongelma on havaittu olleen Soneran verkon puolella ja ongelman korjaus on viivästynyt. Hyvitysasia on mahdollista selvittää asiakaspalvelumme kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut