Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tikru87_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti poikki tasan tunnin välein

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Inteno modeemin kanssa näyttäisi olevan pientä ongelmaa. Katkaisee nettiä tasan tunnin välein hetkellisesti. normikäytössä ei niinkään huomaa, mutta nettipeleissä kylläkin jo muutamat ärräpäät huudeltu. Pömpelin ohjelmistoversio näyttäisi olevan 10.4.0.O, eli käsittääkseni uudempi on saatavilla? Voitteko myös muuttaa 4 portin siltaavaksi, jos sais sillä homman pelittämään.
8 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
On kyllä uudempikin versio olemassa. Uusin versio on 10.5.1.Q. Laajakaistan tyyppi (kuitu, ethernet, ADSL)?

Kokeile ainakin toki käynnistää / resetoida Inteno uudelleen?

Onko pakettihävijöitä muuten? example: ping www.google.com -t (laitat päälle vaikka pelin ajaksi... ei kuormita kaistaa ollenkaan... niin katsotaan kuinka paljon paketteja putoaa matkalta)
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
tikru87_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onhan tuota resetoitu usempaanki kertaan. Epäilen että katkeaminen tapahtuis hakiessa uutta ip osoitetta, muttei sitä voi todentaa kun tuon modeemin käyttöliittymä ei anna leasing aikaa vaihtaa mihinkään suuntaan. Pittää pingailla kuhan pelailee seuraavan kerran. Lapissa alko lämmetä ilmat nii ei jouda sellasia.

Edit: Niin ja tosiaan ADSL. ja modeemia ei saa muulle paikalle, koska on tuo viihde käytössä.
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
tikru87 kirjoitti:
Onhan tuota resetoitu usempaanki kertaan. Epäilen että katkeaminen tapahtuis hakiessa uutta ip osoitetta, muttei sitä voi todentaa kun tuon modeemin käyttöliittymä ei anna leasing aikaa vaihtaa mihinkään suuntaan. Pittää pingailla kuhan pelailee seuraavan kerran. Lapissa alko lämmetä ilmat nii ei jouda sellasia.


Soneralla se pitää aika pitkään samaa osoitetta... minulla on 12h... mutta mac osoitetaulun mukaan se antaa saman ip osoitteen uudelleen
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Joonas-_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 307 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka tikru87!

Ip-osoitteiden leasing aika meiltä laitteille on 6 tuntia ja yleisimmin laite hakee aina samaa ip-osoitetta uudelleen. Teen toki eteenpäin pyynnön laitteen nelosportin siltauksesta sekä ohjelmiston päivityksestä, josko se ratkaisisi ongelman.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
tikru87_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitän... tuleeko tuosta jotain infoa, kun portti on muutettu siltaavaksi?
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
tikru87 kirjoitti:
Kiitän... tuleeko tuosta jotain infoa, kun portti on muutettu siltaavaksi?


Yleensä tulee tekstari kännykkääsi... Huomaat sen kyllä kun portti on sillattu...
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Joonas-_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 307 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi tikru87!

Meiltä tulee tosiaan viesti, kun portti on sillattu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
tikru87_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitosta. Oli nopiaa toimintaa teidän päästä. Päivitys itsestään ei ongelmaan auttanut. Laitoin sitten vanhan telewellin modeemin tuohon nelos porttiin ja sitä kautta näyttäisi totaalinen yhteyden katkeaminen poistuneen.
Pingasin tosiaan tuota googlea aiemmin, ennen toisen modeemin kytkemistä ja katkeamisen yhteydessä tuli viesti "Reply from <modeemin ip> Destination host unreachable"
Tämän osion uusimmat keskustelut