Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Akipe_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti poikki viikon

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Viime torstaista asti on netti ollut poikki. Edellisellä kerralla pari viikkoa sitten netin katkettua netti alkoi toimimaan parin päivän kuluttua itsestään ilman sen kummempia korjausliikkeitä.. Joten oletin, että ehkä tälläkin kertaa.. Mutta.

Koska maanantainakaan netti ei vielä toiminut, kävin testaamassa modeemia soneran toimipisteellä ja siinä ei ollut vikaa. Tein maanantaina myös vikailmoituksen, josta lähtien yhteyttä on ilmeisesti "korjattu", mutta kauankohan tätä korjaamista kestää?

Tästä varmaan saa jonkinsortin hyvityksen, kun viikon ollut jo käyttökelvoton ja jatkuu vain?
3 vastausta
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Akipe

Vikapalvelun puolelta on maanantaina ilmoituksesi otettu käsittelyyn ja todettu sen pätkivän pahasti. Toivotaan että korjaus tulisi pian!
Akipe kirjoitti:
Tästä varmaan saa jonkinsortin hyvityksen, kun viikon ollut jo käyttökelvoton ja jatkuu vain?
Pätkivissä vioissa viankorjausaika on 5 arkityöpäivää ja laskenta alkaa vikailmoituksen tekemisestä. Jos aika ylittyy, on sinulla mahdollisuus hakea hyvityksiä. Olethan yhteydessä asiasta meidän asiakapalveluun kun vika on korjattu!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Akipe_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eipä vieläkään toimi. Perjantaina oli ilmeisesti asentajakin päässyt asian pariin mutta eipä sen jälkeen ole kuulunut?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Akipe,

Viankorjaus on tosiaan siirtynyt asentajalle perjantaina. Toivotaan että vika saadaan mahdollisimman pian kuntoon. Saat erillisen ilmoituksen kun vika on korjattu. Voi olla myös että asentaja tulee yhteyden testaamaan pistokkeelta asti. Näissä tapauksissa asentaja on sinuun vielä erikseen yhteydessä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu