Netti poikki?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Tuossa viime viikon lauantaista lähtien ei ole enää tuo seinästä tuleva netti toiminut. Pääsen ainoastaan Soneran sivuille tai jos yrittää muuhun osoitteeseen, niin tulee:
"Tervetuloa Sonera Laajakaista rekisteröitymissivulle. Ole hyvä ja paina Jatka-näppäintä aloittaaksesi."

Jos tuosta laitan Jatka, alkaa pitkä mietintätauko... Sitten pyydetäänkin jo rahaa...
Taloyhtiöllä pitäisi olla sopparit kunnossa?

3 kommenttia

Moi jyvaskyla! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin katsotaan mikä siellä on tilanne, kiitos!
Terve,

Siinähän tämän ongelman ydin piileekin, ettei minulla ole asiakasnumeroa, kun käsittääkseni yhteys sisältyy taloyhtiön ja operaattorin välillä tehtyyn sopimukseen, omistajat maksaneet sen yhtiövastikkeessa ja näinollen vuokra-asukkaat saaneet ilmaisen yhteyden Internettiin asuntoihin

Tuossa seinässä on tollanen ethernet rasia, josta ennen lauantaita toimi netti ok.
Hei jyvaskyla,

Vaikka yhteys sisältyy jo vastikkeeseen/vuokraan, niin yhteys täytyy kuitenkin rekisteröidä, jotta sen saa käyttöön.

On mahdollista että huoneistossa on ollut edellisen asukkaan rekisteröimä yhteys voimassa vielä ja edellinen asukas on yhteyden myöhemmin irtisanonut. Tässä yhteydessä yhteys on lakannut toimimasta.

Suosittelenkin että olet asiakaspalveluumme yhteydessä, niin sitä kautta asia voidaan tarkistaa ja yhteys tarvittaessa rekisteröidä nimiisi.

Vastaa