Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JoniV_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti toimii, mutta...

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nettini 10/2 mt on toiminut hyvin, mutta kun on netissä tai tarkemmin sanottuna avaa uuden sivun tai jollain tavallaa käyttää itse yhteyttä niin television kuvaan tulee häiriötä. Soitin tekniseen tukee mutta siellä ei ollut sopivaa vastausta. Pyydettiin vain kytkemään kaapelimodeemini suoraan kiinni seinään, mutta silloinhan en pysty kytkemään televisiotani kaapeliin, jakaja on oltava joka tapauksessa. Mikä avuksi?
2 vastausta
Tmu_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 104 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nettikaapeli ja TV on ilmeisesti yhdistetty samaan reikään? Sama ongelma oli itselläkin aikoinaan. Ratkaisu: Laita kaapelit eri reikiin - muuta ratkaisua en ole löytänyt. Netti kertakaikkiaan vain häiritsee liikaa TV 'signaalia', tai jotain.
Tapio_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1901 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
JoniV: En muista että vastaavaa tapausta olisi tullut omalla kohdalla vastaan. Pari vinkkiä joista voisi olla apua:

- Vaihda haaroitin (T-kappale) toiseen.
- Jos mahdollista, kytke TV/digiboxi ja kaapelimodeemi niin että ne saavat virran samasat pistokkeesta. Tämä käy kytkemällä laitteet samaan jatkojohtoon. Tämä on poikkeuksellinen ohje, mutta niin on ongelmakin josta kerroit.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut