Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jere1_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettiarkiston kirjautumistiedot

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Mistä saan nettiarkiston unohtuneet kirjautumistiedot? "Unohtuiko salasana" -linkistä ei ole mitään hyötyä, jos ei muista asennussähköpostiosoitettakaan.
3 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jere1,

Oletkos koittanut tarkistella, löytyisikö jostain sähköposteista varmuuskopioon liittyviä sähköposteja. Varmuuskopio raportteja esimerkiksi.

Yksi vaihtoehto on ottaa vikapalveluumme yhteyttä, niin asiaa voidaan tätä kautta koittaa selvittää.

Lisäisitkö vielä asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jere1_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asensin nettiarkiston vuosia sitten vanhemmilleni, eikä raportteja ym. ole tilattu. Ohjelma on ollut käytössä taustalla, ja nyt sitten kun kone piiputti, pitäisi tiedostot saada takaisin. Sähköpostitilit on käyty läpi.

Postitilejä kuitenkin vaihdetaan/kuolee/katoaa/varastetaan koko ajan, kai tähän on joku käytäntö?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jere1,

Tässä tilanteessa olisi hyvä että sen liittymän omistaja (tai henkilö jolla on valtuudet hoitaa liittymän asioita) olisi vikapalveluumme yhteydessä, niin voisimme lähteä tuota tunnusasiaa lähteä selvittämään.

Tässä tapauksessa se vie hieman aikaa, sillä asiaa täytyy selvittää F-securen kautta. Mutta vikapalvelumme kautta asia saadaan eteenpäin.

Voit olla vikapalveluumme yhteydessä puhelimitse tai voit laittaa omien sivujen kautta ilmoitusta, niin saadaan selvitys eteenpäin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut