Nettiblokki

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

minulla on umpeutumassa määräaikainen liittymäsopimukseni parin kuukauden päästä ja nyt useampana aamuna nettini on ollut blokattuna soneran toimesta joitain tunteja. Aina kun olen yrittänyt käyttää nettiä niin selain heittää minut soneran sopimuksen jatkamiseen tarkoitetulle sivulle. Se on myös ainoa sivu käytännössä, joka toimii. Tälläkin hetkellä eniten käyttämäni sivut ovat blokattuina (facebook ja hs.fi jne.) viestillä "Your system policy has denied access to the requested URL."

Mitä ihmeen pelleilyä tämä on olevinaan? Onko tämä yleinenkin tapa soneralla ahdistaa asiakkaita uusimaan määräaikainen liittymä?

Välitän asiasta valituksen myös kuluttaja-asiamiehelle, sillä mielestäni tämä on törkeää painostusta soneran puolelta.

1 kommentti

Hei Holmem,

Ikävä kuulla että yhteyden kanssa on ongelmaa. Voin kuitenkin vakuuttaa että kyseinen ongelma ei liity liittymäsi sopimuksen määräaikaisuuteen tai sen loppumiseen.

Onko selaimellasi käytössä proxy asetuksia? Jos on niin kokeile ottaa ne pois päältä.

Palstallamme löytyy toinen ketju, missä on yhtenä korjauksena ehdotettu DNS tietueiden tyhjennystä. Tätä voisi kokeilla, jos siitä olisi apua ongelmaan.

Jos ongelma ei poistu niin olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitetään ongelmaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa