Nettitikku Soneralta

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miten Soneran nettitikku ei toimi meillä mutta Saunalahden nettitikku toimii,minulla liittymäsopimus loppuu tammikuussa ja ajattelin laittaa nettitikun mutta joudunko nyt vaihtamaan hyvinpalvelleen Soneran tuohon toiseen en ole innostunut mutta hintaero nykyiseen liittymääni on niin huomattava että on pakko.

7 kommenttia

Joko olet kokeillut päivittää nettitikun ohjelmiston? Tai oletko kokeillut, auttaako yhteyden toimivuuteen lukitus 3G-verkkoon? Lisätietoja nettitikun päivityksestä löydät tämän sivun alareunasta ja apuja 3G-verkkoon lukittamisesta löytyy täältä.

Yleisiä ohjeita nettitikun vikatilanteisiin löydät täältä.

Jos näistä ohjeista ei ole apua, voitko tarkentaa, millaisia ongelmia sinulla on nettitikun käytössä.
Minulla ei vielä ole nettitikkua kun olen odottanut että Sonera saisi tännekkin kuuluvuusalueen kun katson kartalta täällä ei muka toimi Soneran nettitikku mutta tuon toisen firman kartoista näkyy että heidän nettitikulla toimii ja meidän kylällä jo 10 taloutta on laittanut tuon toisen firman tikun ja se toimii erittäin hyvin, ihmetyttää miten niin ei teidän nettitikku muka toimisi täällä.
Kuuluvuusasioista voit tiedustella tarkemmin Vikapalvelustamme. Kuuluvuuspalaute kannattaa jättää samassa yhteydessä, ellet ole tehnyt sitä jo aiemmin. Asiakkailta saamamme palautteet ovat yksi osa 3G-verkon kuuluvuuden parantamista.
Kiitos, taisin saada vastauksen.
Ottakaa mokkula Saunalahtelta! 15mb sisään ja 1.5mb ulos 13.90€kk .. itekki vaihan välittömästi tämän pätkivän paskan siihen saunlahteen kunhan sopimus loppuu..
Unohdin kysyä miten saan helpoimmin liittymän irtisanottua?
pahetta: Liittymän irtisanomisessa pystyy parhaiten auttamaan Asiakaspalvelumme, nähtyään minkälaisesta liittymästä tai liittymäsopimuksesta on kyse.

Jos kyseessä on määräaikainen liittymäsopimus, löydät tietoa sopimuksista myös täältä.

Vastaa