Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Skeme_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettitikku ei yhdisty nettiin reitittimessä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eilen saimme uuden Huawei E3276:n, koska vanha E353 alkoi reistailemaan. Tikku on kiinni Telewellin TW-3G reitittimessä ja tikkuun tulee katolla olevasta antennista johto. Tikku toimii kun se on kiinni koneessa, mutta kun se on reitittimessä, sininen valo vilkkuu koko ajan yrittäen muodostaa yhteyttä. Yhteyttä ei tule missään vaiheessa ja tietokoneella Mobile Broadband ohjelma ei löydä tikkua. (en kyllä tiedä, että pitäisikö sen tuossa tilanteessa) Tikku on pakotettu 3G:hen, sillä täällä ei 4G toimi. En myöskään onnistunut poistamaan E353:n asennusta, koska en löytänyt sitä mistään koneelta.
1 vastaus
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Skeme

Oletko tarkistanut TW-3G laitteesi yhteensopivuuden uuden E3276-tikun kanssa? Tarkistelin itse Telewellin tuotesivuilta että uusimmalla TW-3G (b) laitteelta tikulle löytyy tuki ainakin uusimmasta 30.1.2013 julkaistusta R0_02f0 01291756 Firware versiosta. Tässä linkki valmistajan tuotesivulle mistä löytyy lisätietoja: https://www.telewell.fi/fi/tuote/3g4glt ... uusi-malli

Hieman samantapainen ongelma oli myös tässä tapauksessa: viewtopic.php?f=72&t=13469

Kannattaa myös kysyä Telewellilltä suoraa neuvoa ongelmaan jos heillä olisi selkeä nopea vastaus tähän antaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu