Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
joutomies_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettitikku katkoo edelleen!!!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sonera ilmoittaa häiriötiedotteessaan että "Mobiiliverkossa oli ongelma, joka aiheutti datayhteyksien katkeilua tietyillä nettitikuilla ja reitittimillä. Matkapuhelinverkkoon on tehty korjaustoimenpide, joka korjaa häiriöt. Yhteyden hyytymistä tai katkeamista ei pitäisi enää esiintyä."

Haloo soneralaiset! Nettitikku katkoo edelleen ainakin minun kohdalla Lahdessa. Onko vika edelleen teidän värkeissä, vai pitääkö minun mennä vaihtamaan lähimmästä soneran liikkeestä uusi tikku ja onnistuuko vaihtaminen sovinnolla?
Terv. Joutomies
11 vastausta
anaaalto_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Myymälässä suositeltiin ajoittaisiin katkoihin Huawein laitteen toiminnasa sen lataamista vain 3g:lle.
Kun yritän saada automaattista vaihdettua ei tapahdu mitään eöli ei vaan vaihdu. Mitä tehdä?
anaaalto
EesauT_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei auttanut minulla, uusi liittymä ja reititin (mokkula,tikku,tms.) auttoi. Suosittelen.
Tämän osion uusimmat keskustelut