Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
marksa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettitikku tökkii

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

olemme juuri hankkineet Soneran Data Teho Plus 3,6 MBit/s "Liikkuva Laajakaista" palvelun, mutta emme saa sitä asentumaan oikein. Modeemiksi saimme ZTE MF636+USB:n, läppärinä meillä on Compaq Evo N1015v jossa käyttiksenä ihan tavallinen Windows "home" XP. Herjausikkunoita avautuu kolme erilaista, jonka jälkeen ohjelma sulkee itse itsensä niin, ettei mihinkään netti- tai ohjelmiston "helppiin" pääse käsiksi. Virheilmoitukset:

Windowsin ikkunoissa:

1) Application Error: "Exception EOleException in module DLL_NETCARD_R.DLL at 00004D98E." [OK]

2) Liikkuva Laajakaista: "Access violation at address 0059B5F6 in module 'Modem.exe'. Read of address 000002EC." [OK]

ja

3) Ohjelmiston "omassa ikkunassa": "EAccess violation" [OK]

Tästä emme mitenkään itse näytä selviävän eteenpäin, joten apu on tarpeen.

Kiitos,

"marksa"
3 vastausta
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kuulostaa jonkunlaiselta yhteensopivuusongelmalta koneella. Onhan Windowsiin päivitetty vähintään Service Pack 2? Jos ei, täytyy se tehdä ennen kuin mokkulan ohjelmisto alkaa toimia.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
louie_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Meillä täsmälleen sama ongelma kuin "marksa" yllä kuvailee. Samat virheilmoitukset ja sama ohjelman toimimattomuus. Tikkuyhteys hankittu heinäkuussa 2009.

Meillä myös ZTE MF636+ tikku. Myös Windows "Home" XP (suomenkielinen), siinä Sevice Pack 3 ja kaikki asianmukaiset turvapäivitykset. Kone on kannettava Fujitsu Siemens Amilo 1310G.

On yritetty asennuksen poistoa ja uudelleenasennusta sekä tikun ajureiden asennusta erikseen, mutta lopputulos on aina täsmälleen sama - eli kuvatut virheilmoitukset ohjelman käynnistyksessä.

Emme ole pystyneet ongelmaa ratkaisemaan. Apu olisi tarpeen.

T. Tom
louie_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi taas,

Ongelmaan löytyi ratkaisu. Nyt toimii virheittä.

Poistimme Modem.exe ohjelman yhteensopivuustila-asetuksen jonka asennus näköjään laittaa päälle. Asennuksen jäljiltä yhteensopivuustila-asetus oli asetettu "Windows 2000" tilaan. Ruksimme siis yhteensopivuustila-asetuksen pois käytöstä.

Yhteensopivuustila-asetus löytyy esim. klikkaamalla joko Modem.exe tiedoston tai siihen viittaavan "Liikkuva laajakaista"-pikakuvakkeen päältä oikealla hiiren napilla ja valitsemalla ilmestyvästä pikkuvalikosta Ominaisuudet ja edelleen siitä aukeavasta ikkunasta Yhteensopivuus-välilehti.

T. Tom
Tämän osion uusimmat keskustelut