Nettitikun lasku

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ostin tiistaina 25.10 nettitikun, tänään perjantaina 28.10 oli tekstiviestinä tulevassa viikkosaldossa jo lasku nettitikusta !!!!??
Joka tapauksessa aparaatti ei tunnu toimivan ja jos palautan sen pitääkö myyjän puhe paikkansa ettei laskua tule jos peruutan sen ennen 14 vrk? Pitääkö esim tuon laskuun ilmaantuneen kk maksu joka tapauksessa maksaa vai otetaanko se huomioon automaattisesti?

2 kommenttia

Hei ella: Tarkistin asiakasnumerollasi, että nettitikku on peruttu tyytyväisyystakuulla. Vaikka nettitikun hinta näkyy saldokyselyssä, sen hinta korjaantuu automaattisesti pois eikä tule laskulla perittäväksi.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Kiitos, asia on kunnossa.

Vastaa