Nettitikun palautus

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ostin Huawei E3131 nettitikun Kokkolan Soneran toimipisteestä eilen. Koska en saanut sitä toimimaan käyttöjärjestelmässä windows 8.1, yritin palauttaa sen. Nettiliittymähän minulla jo oli ennestään.
Myyjä sanoi, ettei sitä voi palauttaa, kun on prepaid. Eihän tikku mikään prepaid ole, liittymä voi olla, mutta minun mielestä mulla on ihan normaali nettitikkuliittymä, joka on otettu joskus vuonna vasara ja kirves.
Voiko noin toimia? Eikö tikulla ole muutenkin muutaman päivän palautusoikeus ostopäivästä. Tiedosta kiitollinen.

3 kommenttia

Hei sallamaari53 !

Asiakasnumerosi perusteella en liittymätiedoista löytänyt merkintää tuosta nettitikusta, että se olisi Liikkuva Laajakaista -liittymääsi ollut tilattuna. Eli nettitkun liittymänumero / sim--kortin numero auttaisi kovasti asian selvittelyssä. Nettitikuilla on 14vrk palautusoikeus, mutta se koskee ainoastaan etäkauppaa ja postpaid-liittymiä. Prepaid-liittymillä (nettitikuilla) ei siis palautusoikeutta ole, jos sellaisesta on kyse. Jos liittymä tai tikku ei toimi, niin tilalle voidaan antaa uusi tikku sekä tarkistaa, että liittymä on kunnossa ja tehdä siihen tarvittavat korjaukset.
Lue viesti alempaa, Huawei E3131, niin ymmärrät tilanteen. S...ttiä.
Hei sallamaari53!

Kiitos viestistäsi. Oletko saanut Huawei E3131 -nettitikun toimimaan? Asiasta löytyy keskustelua esimerkiksi osoitteessa:

viewtopic.php?f=132&t=18337

Erilaisiin laitteisiin ja ohjelmiin liittyen saat apua esimerkiksi Helpson tukipalvelun asiantuntijoilta numerossa 0600 10100 (1,99 euroa/min + pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-21 ja la 9-17. Helpsonin löydät myös osoitteessa www.helpson.fi .

Tässä voisi vielä käydä kysymässä nettitikun myyneestä liikkeestä, voisivatko he vaihtaa nettitikkusi toiseen malliin (esim. Huawei E3276), jos ei nykyistä tikkuasi saada toimimaan.


Ystävällisin terveisin

Tapani V

Vastaa