Nettiyhteyden päivittäminen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Nettiyhteyden päivittämisessä on näköjään asiakaspalvelussa ongelmia.
Olen yrittänyt ottaa asiakaspalveluun yhteyttä puhelimitse muttei vastata, suoraa sähköpostiosoitetta en löytänyt. Soittoajan varaaminen ei toimi ja muutkaan yhteydenottotavat eivät ole nykypäivän tasolla. Yritetään tätä kautta.
Minulla soppui 8mB nettiyhteyden sopimus elokuun lopulla ja toukokuussa on asiakaspalvelun kanssa sovittu että tämän sopimuksen lopussa jatkuu tilaukseni suoraan 24 kk sopimuksella 20mb nopeudella 24,90€/kk. Ja toukokuussa minulle luvattiin ettei tarvitse enää asiantiimoilta olla yhteydessä, että asia hoidetaan. No ei ole hoidettu. Nopeus ei ole noussut ja hintakin on varmasti vielä vanha yli 30€/kk.
Tahtoisin asiakaspalvelun olevan minuun yhteydessä, kun ei olla tehty mitään asian eteen mitä on jo monta kuukautta sitten luvattu.

1 kommentti

Moi mikkotami,
Näyttää siltä, että tämä asia onkin jo hoidossa. Hyvää syksyn jatkoa sinulle!

Vastaa