Nettiyhteys hoasin asunnossa ei toimi

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Otin kaksi päivää sitten soneran nettiyhteyden käyttöön hoasin asunnossa. sain vahvistusviestin sähköpostiin melkein heti mutta kun yritän mennä nettiin, tulee tällainen teksti:
Käsittelemme liittymäsi tilausta
Olet tilannut Sonera Laajakaista Extra -liittymän tähän osoitteeseen. Käsittelemme tilaustasi. Ole hyvä ja odota vahvistusviestiämme tekstiviestillä tai antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Liittymäsi toimii vahvistusviestimme saatuasi.

Liittymäsi avautuu viimeistään kahden tunnin kuluessa tilauksestasi. Tarvittaessa ota yhteyttä Sonera Asiakaspalveluun.

oon yrittäny soittaa soneran asiakas palveluun mutta en tajuu mitään

5 kommenttia

Hei Paula123,

Onko sinulla asiakasnumero, liittymänumero tai tilausnumero tiedossasi? Jos joku noista löytyy niin lisäätkö sen vaikka asiakasnumerokenttään tiedoissasi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Mikäli sinulla on kännykkäliittymä omissa nimissäsi meidän kauttamme, niin voit myös sen numeron laittaa asiakasnumerokenttään.

Muussa tapauksessa, olethan asiakaspalveluumme yhteydessä.
hei, laitoin tilausnumeron asiakasnumero kenttään
Hei Paula123,

Kyseistä tilausnumeroa ei näyttäisi löytyvän meiltä, tarkistaisitko sen vielä? Oliko sinulla tiedossa 346 alkuista liittymänumeroa?
sähköpostiviestissä ei ollut muita numeroita kuin toi tilausnumero ja se oli toi 136 alkuinen.. onko nettiä jotenkin mahdollista tilata uudelleen vai mitä teen?
Hei Paula123,

Melkein kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä, niin tarkistellaan tuo tilauksesi tilanne.

Vastaa