Nettiyhteyteni (adsl 2M/512) katkesi viikko sitten tiistaina kello 23:00 tienoilla. Langat siis säilyivät ehjänä Tapaninpäivän myrskystä, mutta 27.12.2011 sähköt saatuamme riemua kesti vain muutaman tunnin. Sen jälkeen nettiyhteyttä ei ole saatu.
Kun seuraava lasku tulee, niin onhan siinä toimimaton aika huomioitu? Yhteytemme on varsin kallis, n 60 eur/kk. Ja viime viikon keskiviikosta asti olemme joutuneet turvautumaan matkapuhelinoperaattorimme nettiyhteyksiin. Kuluja on tullut.
A
Hei Alice,
hyvitysasiat käsitellään aina tapauskohtaisesti, vikailmoituksen pohjalta. Tästä kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, kun vika on saatu kuntoon.
hyvitysasiat käsitellään aina tapauskohtaisesti, vikailmoituksen pohjalta. Tästä kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, kun vika on saatu kuntoon.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.