Nokia 900 ja TV-viihde etätallennus puhelimella

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei! Minulla on Sonera tunnukset omille sivuille, kirjautuminen on mahdollistta yhdellä tunnuksilla kaikkiin palveluihin. Toimii myös puhelimessani muut, paitsi TV-viihde- palvelun tallennuksissa. Ei tässä Elopin lippulaivakseen nimeämässä Lumia 900. Siinä käyttöjärjestelmä on Win 7,5 eikä uusinta saa siihen asennettua. Onko mahdollista saada puhelimeeni jotakin konstia, jotta saisin TV-viihde palvelun tallennukset merkityiksi tällä ropposellani ? Ennen hutikuuta se onnistui. Tietokonetta ei monastikaan ole käytettävissäni.
Kysyy MauAn

3 kommenttia

Hei MauAn,

Eli jos yrität kirjautua Lumian selaimen kautta osoitteeseen: http://sonera.fi/tallennus, niin se ei toimi?

Saatko jonkinlaisen virheilmoituksen, vai mitä tuolloin tapahtuu?

Sonera Viihteen etätallennus matkapuhelimella ohje.
Kiitos vastauksestasi ! Minulla on pankkitunnuksillani luotu käyttäjätunnus ja salasana Sonera Omat Sivut-palveluun ja Nokia Lumia 900 - tämä mr Elopin lippulaiva... Hallitsen kaikkia Soneran palveluita samoilla tunnuksillani. Tällä puhelimellani sain talennettua TV - Viihteessä haluamani ohjelmat vielä huhtikuussa ongelmitta. Kokeilin nyt täällä kotona neuvojesi mukaan tallennusta. Meillä on 20 Mt laajakaistasopimus ja täällä kotona tuo ropponen pystyy tekemään tallennukset ! Olen yrittänyt tallennuksia kyläpaikassa (Albertinkaari 9, jossa on 8Mt laajakaistasopimus ja Soneralta Thompson -reititin, kuten meilläkin. Siellä Albertinkaaren wlanissa tallennus hiipuu kesken kaiken. Tietokoneella saan siellä tehdyksi tallennukset, kuten ennenkin, ropposellani ei onnistu. Enpä haikaile - ainakaan vielä - uuden Windows 8.1 käyttöjärjestelmän perään ja lakkaan syyttelemästä tästä ongelmasta mr Eloppia.
Hyvää alkavaa syksyä !
Hei MauAn,

Hyvä homma, että sait tallennuksen onnistumaan! Melko erikoista, että toisessa yhteydessä kuitenkin ongelmaa on. Tuliko jotain virheilmoitusta, kun tuo tallennus ei onnistunut?

Vastaa