Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nopeuden nostaminen 10 Mbps->100Mbps alkoi pätkiä ja pimeni.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilasin eilen 19.9 kaapelilaajakaistaan nopeuden noston 10M:stä 100M:n.

Tilaus sisälsi uuden kaapelimodeemin, koska vanha modeemini kykenee max 30 Mbps nopeuteen.

Nopeuden noston piti asiakaspalvelijan mukaan tapahtua viikon sisällä kun asentaja tuo meille uuden modeemin.

Hieman ihmettelin kun asiakaspalvelija kysyi edellisen modeemin toiminnasta jotta onko toiminut, johon vastasin sen toimineen moitteetta joskin silloin tällöin on pitänyt bootata.

Jokatapauksessa eilis iltana yhteys alkoi katkeilla todella häiritsevästi, yhteys meni täysin nollaan ja modeemissa paloivat kaikki tarvittavat valot, boottaus ei auttanut.

Tänään yhteys ei sitten ole toiminut enää ollenkaan ja modeemin kaikki tarvittavat valot pelaavat, virrattomana käyttö ei auta mitään.

Harmittaa isosti kun matkapuhelimen kautta pääsin soneran sivulle ja löysin seuraavan häiriötiedotteen:

"Soneran matkapuhelin-, lankapuhelin- ja laajakaistayhteyksien vika Rovaniemellä korjattu"

"Vika alkoi 20.9.2012 klo 08:30
Vika korjattiin 20.9.2012 klo 18:09
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.

Sonera Asiakaspalvelu"

Onko oikein korjattu?

Toivottavasti vika saadaan nopeasti korjattua... laitoin jo vikailmoitusta eteenpäin.

Ps: Toivottavasti tuo katko ei johdu nopeuden nostamisesta, ei ainakaan asiakaspalvelija puhunut sellaista että netti pimenee kunnes asentaja tuo sen uuden modeemin.
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Larha,

Jos asut Rovaniemellä, niin vika liittyi suurella todennäköisyydellä mainitsemaasi, korjattuun vikaan. Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin suosittelen olemaan yhteydessä vikapalveluumme.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut