Hei! Ensiksi pitää haukkua asiakaspalvelu robotti mikä saatana liekään. Oletteko ihan tosissanne?
Asiaan. Olen yrittänyt saada jo apua asiakaspalvelu p*rs robotin kautta, mutta jumitti koko ajan johonkin. Jonotettuani sitten oikean ihmisen puheilla 20min päätin lopettaa ja laittaa tänne viestiä. Olen tilannut laajakaistan nopeuden noston viime perjantaina 10mb->100mb. Oma sivulla lukee että on käytössä mutta nopeus ei todellakaan ole 100 vaan edelleen 10. En halua maksaa turhasta joten haluaisin sen toimimaan heti tai sitten takaisin 10. Minulle luvattiin että se alkaa toimimaan parissa päivässä ja viikko on jo kulunut.
Olen myös laittanut viestiä Facebookin kautta teille kun tuntuu mahdottomalta päästä puhumaan
oikean IHMISEN kanssa
Onko sinulla vdsl vai ethernet-yhteys?
Ainakin vdsl:ät tuppaavat vaatimaan modeemin uudelleenkäynnistyksen jotta nopeus kätellään uusiksi...
Ainakin vdsl:ät tuppaavat vaatimaan modeemin uudelleenkäynnistyksen jotta nopeus kätellään uusiksi...
A
Hei Tepsu
Taisin vastata sinulle jo Facebookin kautta? Jatketaan asian hoitamista siellä?
Taisin vastata sinulle jo Facebookin kautta? Jatketaan asian hoitamista siellä?
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.