Nopeuden nosto ja määräaikainen sopimus (adsl)

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen muuttanut asuntoon, johon on tarjolla Soneran kiinteä laajakaista, toteutustekniikkana ADSL. En tällä hetkellä tarvitse kovin nopeaa yhteyttä, joten 3-8 megainen riittäisi, mutta tulevaisuutta ajatellen mietin, voisinko nostaa yhteyden nopeuden 8-24:ään myös kesken määräaikaisen sopimuksen, jos tarvetta sellaiselle ilmenisi? Alkaisiko määräaikainen sopimus tällöin alusta?

7 kommenttia

Hei ppihlaja

Voit nostaa nopeutta kesken sopimuskauden mutta määräaikainen sopimuksesi alkaisi tällöin uudestaan kuten totesit.
Moi,

Minä haluaisin ottaa selvä.

Tällä hetkellä mulla on valokuitu 10 Mbit/s (määräaikainen sopimus päättyy 30.04.2015)

Haluaisin nosta nopeus 50 Mbit/s asti (19,90 €/kk (norm. alk. 34,90 €/kk)) – onko se mahdollista, jos vanha määräaikainen sopimus ei vielä päättynyt ?

Tuleeko lisää kustannuksia, jos minä peruutan vanha sopimus tai nostan nettinopeus nykyisessä sopimuksessa.

Kiitos !
Hei!

Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin pääsemme tarkemmin katselemaan saatavuutta ja onko liittymän päivitys mahdollista. Tietyissä tilanteissa, esim. Viihde-tilauksissa ja nopeudennostoissa voidaan uusi määräaikaisuus tehdä vaikka vanhaa olisikin vielä kesken.
Asiakasnumeroni on 3000515129
Hei iron man! Nopeutta voidaan kyllä nostaa. Saisit liittymän hintaan 19,90€/kk ensimmäiset 12kk ja 29,90€/kk seuraavat 12kk. Määräaikainen sopimus alkaisi siis alusta. Sopimus tulisi päivittää joko puhelimitse tai Sonera Kaupassa. Voit vaikkapa pirauttaa maksuttomaan myyntipalveluumme numeroon 0800 133133.
Moi,
Olen muuttanut asuntoon, johon on tarjolla Soneran kiinteä laajakaista - 8 megainen ADSL. Nopeuden nosto on mahdoton mun osoitella, voisinko purkaa kesken määräaikaisen sopimuksen, jos tarvetta sellaiselle ilmenisi? Tarvitsen nopeampaa nettinyhteyttä, jota Sonera ei pysty minulle tarjomaan.
Moi jaringa! Määräaikaisen sopimuksen purkaminen onnistuu vain poikkeustapauksissa tai silloin jos muutat uuteen osoitteeseen, eikä olemassa olevaa liittymää pystytä siirtämään sellaisenaan.

Millainen tilanne tässä on siis kyseessä? Onko sinulla tällä hetkellä nopeampi yhteys ja olet muuttamassa asuntoon, johon tätä ei pysty siirtämään samalla nopeudella?

Vastaa