Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
maxbad_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nopeus nousee, laskee, nousee, laskee, nousee (?)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niin, mullahan oli tässä osoitteessa alunperin valokuitu 10/10...

Sonera teki jotain "järjestelyjä", hinta nousi ja nopeus laski 10/2... (modeemi vaihtui pykälää alemmas)

Nyt nopeus on taas nousemassa 10/10, mutta pitäisi hommata uusi ADSL2+ modeemi.

Eikö toi alkuperäinen ADSL2+ modeemi kelpaa? Pitääkö uudesta ADSL2+ modeemista maksaa jotakin?

Aikamoista soutamista ja huopaamista...
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Maxbad,

Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi, niin voimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

10/10 megan yhteys valokuidussa on VDSL yhteyden nopeusluokka, eikä kyseinen yhteys toimi tavallisella ADSL modeemilla.

10/2 nopeus on taas ADSL yhteyden nopeus valokuituyhteydessä.

Mikä modeemi sinulla on tähän asti ollut käytössä?

Jos nopeus on nousemassa 10/10 megan nopeuteen niin tuolloin pitäisi siis VDSL modeemia hankkia.

Mutta laitathan tuon asiakasnumeron niin tarkistetaan mistä tässä on kyse.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut