Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Joniitti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Note 3 boottaa itsekseen - vika vai ominaisuus?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro,

Juuri ostin Soneran kautta tuon Note 3:n, mutta eikös se alusta asti ole temppuillut. Puhelin käynnistyy kesken kaiken ihan itsekseen, tekee sillä jotain tai ei tee. Puhelin on päivitetty uusimpaan versioon, jonka jälkeen myös tehdasasetukset on palautettu. Netissä mainittu Wi-Fi skannaus on poistettu päältä, mutta puhelin silti sammuu ja käynnistyy itsestään useampaan kertaan saman päivän aikana.

Kaikkea mahdollista on kokeiltu, mutta vika se vaan toistuu toistuu ja toistuu. Onko tässä kyseessä siis jokin vikakappale, vaiko onko vaan kyseessä esimerkiksi vaiettu ominaisuus? Ei siinä, mutta hermothan siinä on koetuksella kun koitat puhelimella jotain tehdä ja se vain käynnistyy aina uudelleen.
4 vastausta
Joniitti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Pari kertaa kun ajoi tehdasasetuksiin niin ongelmat loppuivat ainakin näillä näkymin. Katsellaan josko pidemmässä ajassa ilmaantuu samaa kaatumista, mutta tähän asti kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin.
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Joniitti!

Hyvä jos ongelma korjaantui ihan kotikonstein. Jos jatkossa ilmenee samaa niin suosittelen että viet puhelimen Sonera Kaupan kautta huollettavaksi. Toivotaan kuitenkin että "vika" korjaantui tuolla tehdasasetusten ajamisella.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Joniitti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eipä se vika silläkään täysin poistunut vaan on taas palautumaan päin. Jos nyt olen tuota luuria toimittamassa huoltoon niin mitenhän pitäisi toimia kun paikkakunnalla ei ole mitään Soneran pistettä? Pitääkö puhelimen kanssa lähteä ajamaan johonkin päin vai kuinka?

Entäpä kun tarvitsen puhelinta päivittäin työasioissa, kuinka pitkään huolto kestää, eli kauanko puhelut ja muut ovat jäissä? Hullulta kuulostaa vaihtoehto, että pitäisi vielä huollon ajaksi ostaa toinen varapuhelin.
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joniitti: Samsungin puhelimet voi toimittaa huoltoon myös R-kioskin kautta, mikäli Sonera Kauppaa ei ole lähistöllä. Huolto-ohjeet löytyvät osoitteesta http://www.samsung.com/fi/info/droppoint.html .

Varapuhelimen kannalta toki huonompi tilanne. Jos puhelimen vie huollettavaksi Sonera Kaupan kautta, heidän kauttaan on ehkä saatavilla varapuhelin pientä korvausta vastaan. Tätä ei toki voida taata, riippuu Sonera Kaupasta ja heidän varastotilanteestaan. Varapuhelimet eivät kuitenkaan ole uusia, vaan vanhempia malleja, yleensä näppäinpuhelimia. Suosittelen siis että hommaat itse jostain varapuhelimen siksi aikaa kunnes saat laitteesi takaisin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut