Numeronsiirto

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

Olen tilannut numeronsiirron Soneralta toiselle operaattorille. Yritin käydä muokkaamassa Omien Sivujen kautta liittymääni siten, että olisin muuttanut puhepaketin minuuttihinnoitteluksi ja poistamassa taskunetin pois liittymästä, jotta jäljelle jää minun sonera kk-maksu ja laitteen kk-maksu. Lisäksi laitoin eilen Omien Sivujen kautta palvelupyynnön Spotify Premiumin irtisanomisesta.

Muuttuuko liittymä nyt automaattisesti ns."laskutusliittymäksi", jolla laskutetaan kuukausimaksut? Vai pitääkö muutoksista olla yhteydessä asiakaspalveluun, koska en pysty enää muokkaamaan tietoja Omien sivujen kautta? Näkyykö lasku normaalisti myös Omien Sivujen laskuarkistossa, kun kirjautuu yhdellä tunnuksella (jolla näen vielä nettitikun sekä laajakaistan tiedot) ?

1 kommentti

Hei hautjon: Laskutusliittymä aukeaa automaattisesti, kun numerosi on vaihtunut toiselle operaattorille. Samalla poistuvat liittymän paketit ja kuukausimaksuksi tulee 1,99e + laitteen kk-maksu. Laskutusliittymä irtisanoutuu automaattisesti, kun sopimusaika tulee täyteen. Asiakasnumerosi perusteella huomasin, että Spotify on poistunut liittymältäsi tänään.

Tottakai toivomme, että jäisit asiakkaaksemme ja siksi suosittelenkin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa voimme etsiä sinulle sopivat palvelut käyttöön. Asiakaspalveluumme voit soittaa joko itse tai varata soittoajan, jolloin me soitamme sinulle sovittuna ajankohtana. Tarkemmat yhteystiedot löytyvät Yhteysoppaasta.

Kännykkälasku tulee myös Omille Sivuille, koska laajakaista ja nettitikku jatkuvat edelleen.

Vastaa