OMAT SIVUT


Moi voitteko sanoa miksi minun OMAT SIVUT kohdassa näkyy edelleen että laajakaista on voimassa 01.05.14 vaikka sopimus irtisanottu jo 07.02.14 jolloin virallinen määräaikaisuus päättyi. Olen ollut yhteydessä puhelimitse asiakaspalveluun, josta luvattiin että teitltä otetaan yhteyttä mutta eipä soittoa koskaan kuulunut.

14 kommenttia

miksi en voi nostaa nettiyhteyden nopuetta omien sivujen kautta? liittymä on kodin netti perus ja tarttis vähän lisää nopeutta... johtuuko siitä että yhteys on vasta avattu 10megasena ja ei samantien voi nostaa nopeutta? asiakaspalvelusta kyllä sanottiin että nopeuden nosto onnistuu omien sivujen kautta 🙂
Hei jusho,

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voisin vilkaista nuita nopeusluokkia alueellesi. Omien sivujen kautta tulisi pystyä nopeutta nostamaan kun kirjaudut sisään Sonera-Tunnuksilla.
Hei IRAK57,

Liittymäsi on tosiaan jo irtisanottu. Joko tiedot ovat päivittyneet myös omille sivuille kuntoon? Liittymiin tehdyt muutokset näkyvät omilla sivuilla joskus hieman viiveellä.
laitoin asiakasnumeron mikä oli matkapuhelinlaskussa, en tiedä onko sama asiakasnumero netti puolella ja tänne pitäisi saada 25-50mb liittymä hintaan 4.95/kk tai 100mb 9.95/kk koska on jva:n vuokratalo 🙂
Hei jusho,

Jostain syystä en näe asiakasnumeroasi kokonaan? Asiakasnumero on 10 numeroa pitkä ja alkaa yleensä 100- tai 300- alulla. Voisit kokeilla lisätä myös matkapuhelinnumerosi asiakasnumerosi sijaan niin kokeillaan sillä 🙂
nyt pitäisi näkyä asiakasnumero kokonaan. en löytänyt kohtaa johon puhelinnumeron olisi voinut laittaa...
Hei jusho,

Kyllä sinne saatavuudet 100M nopeuksiin ihan oikein löytyy. Jos omien sivujen kautta tilaaminen ei onnistu, laita sitä kautta asiasta viestiä palvelupyynnöllä asiakaspalveluun niin asia hoituu myös sitä kautta!

Puhelinnumeron voi täytää myös samaan kenttään mihin asiakasnumero laitettaan mutta se näkyy nyt sinulla muutenkin oikein 🙂
Selvä! kiitoksia 🙂
Mistäs nykyään löytää laajakaista liittymän tiedot?
Omien sivujen kautta näen vain kännykkä liittymät mutta en laajakaistaa...
Hei NiceMan1972,

Onko laajakaistaliittymäsi avattu sinun nimelläsi? Jos liittymän omistaja on joku muu henkilö, et löydy liittymän tietoja Sonera Tunnustesi avulla. Laajakaistaliittymäsi tiedot tulisi normaalitilanteessa näkyä matkapuhelinliittymiesi vieressä kun kirjaudut sisään Sonera Tunnuksilla.

Jos käytät nyt kirjautumisessa matkapuhelinnumeroasi, löydät omilta sivuilta vain kännykkäliittymäsi.
Antti- kirjoitti:
Hei NiceMan1972,

Onko laajakaistaliittymäsi avattu sinun nimelläsi? Jos liittymän omistaja on joku muu henkilö, et löydy liittymän tietoja Sonera Tunnustesi avulla. Laajakaistaliittymäsi tiedot tulisi normaalitilanteessa näkyä matkapuhelinliittymiesi vieressä kun kirjaudut sisään Sonera Tunnuksilla.

Jos käytät nyt kirjautumisessa matkapuhelinnumeroasi, löydät omilta sivuilta vain kännykkäliittymäsi.


Dam... aikoinaan on avattu toisen nimellä joskus 10-15(?) vuotta sitten, välissä muuttanut nykyiseen osoitteeseen ja liittymä muutti mukanani... Nyt talossa on taloyhtiön liittymä(sonera).
Ennen olen nähnyt laajakaista liittymän tiedot, olen nostanut nopeuttakin 10->100 sitä kautta.
Oikeastaan miksi kaipaan tuota on se että huomasin että minulla on Sonera Tietoturva Plus jota mielestäni en ole tilannut ja haluaisin perua sen, muuta muutosta en haluaisi.
Koivumäen 18b puheenjohtaja 🙂
Hei NiceMan72! Tässä tapauksessa liittymälle kannattaa tehdä omistussuhteen muutos, niin pääset hallinnoimaan ja muokkamaan sitä vapaasti jatkossa. Tähän tarvitsemme sekä sinun, että nykyisen omistajan suostumuksen joko puhelimitse tai Sonera Kaupassa.
Johannes kirjoitti:
Hei NiceMan72! Tässä tapauksessa liittymälle kannattaa tehdä omistussuhteen muutos, niin pääset hallinnoimaan ja muokkamaan sitä vapaasti jatkossa. Tähän tarvitsemme sekä sinun, että nykyisen omistajan suostumuksen joko puhelimitse tai Sonera Kaupassa.


Eli ihan puhelimitse onnistuu vaihto? Pitää soitella on olen "omistajan" luonna käymässä.
Jep, puhelimitse onnistuu kyllä 🙂

Vastaa