Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
merinen
Vakiokalustoa ☆
  • 7 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

ONKO SUPERPAKETTI SAATAVILLA nykyiselle VIIHDE-asiakkaalle??

Eli minulla on toistaiseksi voimassaoleva Soneran 24/1M ADSL sekä Koti-TV paketti edulliseen kokonaishintaan 80eur 55snt (80,55eur). Onko minun mahdollista ostaa SUPERPAKETTI 24kk tai toistaiseksi voimassaoleva tuote??? Jos ja jos ei niin perustelut sekä hinnat?? Nouseeko kustannus jo keskihintaiseen luokkaan eli yli 100eur/kuukaudessa??????
Jos mainonta on virheellistä niin mainonta tulee laittaa kuntoon eikä jatkaa vuodesta toiseen samaa virheellistä ja harhaanjohtavaa tyyliä.
Jos perustelu on et teknisesti kyllä tälläkin hetkellä mutta me ei vaan haluta myydä kaikkialle kun meillä on monopoli ja silloin voimme tehdä mitä pomot ruotsista käskee. Ei siinä mitään mutta tuo pitää silloin laittaa mainontaan kuten että paketteja ei myydä nykyisille asiakkaille ja että hinnat ovat alkaen hintoja jne..
Jo 2,5 vuotta sitten TSF:n nykyinen johtaja ilmoitti että hyvissä ajoin ennen vuoden 2011 alkua ilmoitetaan miten jatkossa edetään palveluiden järjestämisessä...Aika kuluu eikä postikaan enään kulje..voi sitä entistä Posti ja Teleä.. Mihin tästä vielä joudutaankaan..
8 vastausta
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Superpaketti on mahdollinen sekä uusille että nykyisille asiakkaille. Asiakastietojemme mukaan osoitteeseesi ei kuitenkaan ole mahdollista päivittää määräaikaista sopimusta, joka on ehtona Superpaketti-kampanjalle.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
merinen
Vakiokalustoa ☆
  • 7 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Anni kirjoitti:
Superpaketti on mahdollinen sekä uusille että nykyisille asiakkaille. Asiakastietojemme mukaan osoitteeseesi ei kuitenkaan ole mahdollista päivittää määräaikaista sopimusta, joka on ehtona Superpaketti-kampanjalle.


En ole useista yrityksistä huolimatta saanut asiakaspalvelusta selvyyttä miksi allekirjoittaneelle ei ole tarjolla määräaikaisia laajakaistasopimuksia vaikka muilla Soneran monopolissa olevalla keskitinalueella määräaikaisia sopimuksia edelleen on tarjolla.
Minunkaan 24/1M ADSL liittymää Sonera ei voi irtisanoa viestintäministeriön kanssa tekemän sopimuksen perusteella ennenkuin korvaava, vastaavan nopeuden tarjoava tekniikka on saatavilla alueella. Tästä huolimatta on epämääräisesti vuosikausia sitten kerrottu tämän alueen olevan purkualuetta ja evätty määräaikaiset sopimukset/hinnat jo pian 4 vuoden ajan.
Eli hyvä kirjallinen selvitys palstan kautta paikallaan, sekä ylemmän tason lupaama ilmoitus vuoden 2011 suunnitelmista tällä keskitinalueella.
Kahteen vuoteen ei asian tiimoilta ole saatu siis uutta tietoa vaikka luvattu hyvissä ajoin loppuvuodesta 2010 tai viimeistään tämän vuoden alkaessa palata aiheeseen.
Eli jään odottamaan asiasta tietävän yhteydenottoa tai ao. henkilön yhteystietoja.

Muu ei asiassa kaiherra mutta hinnoittelu. Siis epäasiallinen mainonta kuntoon joka tapauksessa sekä pidetään lupauksista/sopimuksista kiinni puolin ja toisin.

ps. vaikka asiakkaille ei ole kerrottu verkon purkamisesta mitään yli kahteen vuoteen, tietää kilpailija paremmin että purkaminen olisi etenemässä. Rahat loppuneet tai valtuudet tiedottamisen järjestämiseen puuttuvat ?????????????????????

Ps. määräaikaiset sopimukset ja tarjoukset perusteettomasti epäämällä allekirjoittanut kärsinyt lähes 1500 euron menetyksen. Tällä hetkellä hintaero 40,65 eur kuukaudessa eli 487,80eur vuoden aikana.

ps. viikko jälleen kulunut..ehkäpä ne kiireet pian hellittävät etelässä?
merinen
Vakiokalustoa ☆
  • 7 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

merinen kirjoitti:
[quote="Anni":2ovj3l0r]Superpaketti on mahdollinen sekä uusille että nykyisille asiakkaille. Asiakastietojemme mukaan osoitteeseesi ei kuitenkaan ole mahdollista päivittää määräaikaista sopimusta, joka on ehtona Superpaketti-kampanjalle.
[/quote:2ovj3l0r]

Saanhan pian vastauksen kysymykseeni kun tuon tämän listan kärkeen aina uudelleen? Ettei vaan unohdu kuten helposti saattaa käydä kun tätä kyselyvirtaa riittää yhä enemmän ja teitä on siellä yhä harvempilukuinen joukko vastaamassa?
merinen
Vakiokalustoa ☆
  • 7 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Anni kirjoitti:
Superpaketti on mahdollinen sekä uusille että nykyisille asiakkaille. Asiakastietojemme mukaan osoitteeseesi ei kuitenkaan ole mahdollista päivittää määräaikaista sopimusta, joka on ehtona Superpaketti-kampanjalle.


KUUKAUSIMAKSUT
Sonera Laajakaista ADSL 24M/1M 01.03. - 31.03. 1 kk 80,55eur

Rassaa rassaa, mainokset kuntoon siis tai hinta kohdalleen.




Tarjousehdot

TeliaSonera Finland Oyj tarjoaa 1.4.–31.5.2011 välisenä aikana uuden Sonera Superpaketti -palvelukokonaisuuden yhteishintaan 49,90 €/kk (norm. alk. 54,90 €/kk). Sonera Superpaketti -palvelukokonaisuus sisältää Kodin Laajakaista -liittymän maksiminopeudella (24 Mbit/s tai 100 Mbit/s), Liikkuvan Laajakaistan sekä Sonera Koti TV -palvelun 24 kk:n määräaikaisella sopimuksella.

Liikkuva Laajakaista sisältää Liikkuva netti -liittymän, Fiksunetti-palvelun sekä USB-modeemin. Sisältää 3 Gt/kk tiedonsiirtoa kotimaassa. Tarjous sisältää uuden Sonera Laajakaista -liittymän avauksen veloituksetta (norm. 130,06 €). Koti TV:n toimitusmaksu 29 €. Määräajan jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana kaikkien palveluiden osalta sillä hetkellä voimassa olevan hinnaston mukaisella kk-maksulla.

Tarjous sisältää myös Koti TV -palvelun käyttöön tarvittavat laitteet (digisovitin, kaukosäädin, palvelureititin ja HDMI- kaapeli) sekä peruskanavat ja tilausvideopalvelun veloituksetta.

Koti TV -palvelun lisäksi asiakkaalle tarjotaan vuoden 2011 loppuun asti 5 kpl tilausvideoita (norm. 1,01–4,99 €/kpl) sekä MTV3 Kanavapaketti 1 kk veloituksetta (norm. MTV3 Kanavapaketti 14,95 €/kk). Tilaus jatkuu veloituksettoman kuukauden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana sillä hetkellä voimassa olevan hinnaston mukaisella hinnalla.

Tarjouksen saaminen edellyttää 24 kuukauden määräaikaisen sopimuksen tekemistä Sonera laajakaista -liittymään ja lupaa asiakkaalta sähköiseen markkinointiin. Tarjous ei koske Laajakaista Langatonta. Tarjous koskee kuluttaja-asiakkaita ja on käytettävissä kaikissa myyntikanavissa.

Määräaikainen sopimus
Sopimus voidaan tehdä määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana. Jos sopimus on tehty määräaikaisena, on se voimassa
osapuolten sopiman määräajan (jäljempänä “Sopimuskausi”), jonka aikana sopimusta ei voi irtisanoa. Sopimuskauden jälkeen sopimus
jatkuu toistaiseksi voimassaolevana, ellei asiakas viimeistään kahta viikkoa tai Sonera viimeistään kuukautta ennen Sopimuskauden
päättymistä ole irtisanonut sopimusta, jolloin sopimus päättyy Sopimuskauden päättyessä.

Siis mitä sanoo Sonera, onko oikeutta syrjiä asiakkaita ilman syitä?
Siis ei tarjous voimassa koska ei haluta tehdä määräaikaista sopimusta, koska on alueella monopoli eikä tarvitse kilpailla itseään vastaan. Onko kuluttajaviranomaisen hyväksymä menettelytapa vuodesta toiseen?
merinen
Vakiokalustoa ☆
  • 7 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

merinen kirjoitti:
[quote="merinen":2ll97454][quote="Anni":2ll97454]Superpaketti on mahdollinen sekä uusille että nykyisille asiakkaille. Asiakastietojemme mukaan osoitteeseesi ei kuitenkaan ole mahdollista päivittää määräaikaista sopimusta, joka on ehtona Superpaketti-kampanjalle.
[/quote:2ll97454]

Saanhan pian vastauksen kysymykseeni kun tuon tämän listan kärkeen aina uudelleen? Ettei vaan unohdu kuten helposti saattaa käydä kun tätä kyselyvirtaa riittää yhä enemmän ja teitä on siellä yhä harvempilukuinen joukko vastaamassa?[/quote:2ll97454]


Hmm..kevät on kiireistä aikaa mutta mutta..
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laitoin liittymäasiastasi kyselyä eteenpäin. Palaan asiaan heti kun lisätietoa saan.

Jatkoa ajatellen tiedoksi, että oman kysymyksen päivittäminen listan kärkeen aiheuttaa käsittelyn viivästymistä, koska kysymyksiin vastataan pääsääntöisesti vanhimmasta alkaen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Asiakkaalle on vastattu kysymykseen henkilökohtaisesti.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
merinen
Vakiokalustoa ☆
  • 7 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Niinamari kirjoitti:
Asiakkaalle on vastattu kysymykseen henkilökohtaisesti.



Yhteystiedot saatu, yhteydenottoa pyydetään virka-aikaan.. Jospa tuo tuosta alkaa selviämään ja jopa kirjalliset perustelut tahi ehdotukset saadaan asiakkaalle. Ensi kerralla kokeiltava vastauksen odottamista pari viikkoa ja sen jälkeen tarvittaessa uutta otsikkoa avaamaan. Kiitos neuvoista!
Nyt odotusaika tasan 3 viikkoa..